Never Good Enough

Alla inlägg under mars 2009

Av misslyckadeana - 31 mars 2009 21:42

Okej, jag är verkligen på fruktansvärt dåligt humör. Dagen hade varit okej, men sen skulle jag träffa Ninni, som tog skitlång tid på sig att komma hem, så jag fick sitta ute i regnet o vänta i säkert en halvtimme. Sen direkt när vi kliver innanför dörren börjar hon så klart trycka i mig massa godis som henner morsa fått med sig från japan. Var så INTEEEEEE godissugen.

Sen efter ett tag fick jag dessutom ett sms från en tjej i klassen som jag har grupparbete med. Självklart har hon inte gjort ett skit under hela den tiden vi haft på oss att göra det här, så då sa hon att vi måste vara i skolan halv 9 istället för 10 bara för att bli klara. Inte en chans säger jag bara, det är fan min enda sovmorgon den här veckan. Tänker knappast slösa bort den på att plugga med dom. Dom gör ju ändå ingenting! Så då sitter jag där ändå och gör hela arbetet själv. Fan för såna människor!


Nehe...Nu ska jag överväga mina alternativ lite innan jag kryper till kojs.

Skriver nog om hur det går i morgon. Ha det bra. Puss och kram! <3<3

Mat
Av misslyckadeana - 31 mars 2009 18:42

Hej på alla er där ute.

Jag hoppas ni inte tyckt att det har varit allt för tråkigt att jag inte skrivit på nästan tre månader, men jag har verkligen inte orkat, eftersom att mitt liv föll ifrån temat "äs" som är på den här bloggen.

Men nu har jag återupptagit mitt sätt att se på mat och mina ideal igen, vilket också medför att jag kommer sitta här och dokumentera allt som händer runt min vikt och så.

Just idag har varit en ganska okej dag för att vara den typen utav nystart som det här faktiskt är.

Dagen i korthet:

En liten macka med smör på; ca 90 kcal

En kopp te med mjölk i; ca 25 kcal

En promenad med hunden; ca - 120 kcal

En assiet med grönsaker; ca 50 kcal

En och en halv kopp kaffe med mjölk; ca 45 kcal

Potatismos, 4 chikenbits, salad; ca 300-400 kcal


 Blir eventuellt en kopp te nu i kväll också, så allt som allt så kommer jag nog ha ätit ca 600-700 kcal idag.

Inte bra, men ändå ganska okej. 

Nehe nu måste jag ut och ta en cigg innan jag ska hem till min bästa polare. Ha det gott. Puss och kram på er alla <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards