Never Good Enough

Direktlänk till inlägg 7 juli 2010

Länge sen - svar på kommentarer.

Av misslyckadeana - 7 juli 2010 09:02

Inte varit inloggad på extremt länge. Men fick ett mail som påminde mig om bloggen.

Hade fått ett par nya kommentarer. Båda om inlägget om min fruktdiet.

Dessvärre minns jag inte längre varken hur länge jag höll på eller hur mycket jag gick ner.

Det är trots allt länge sen nu.

Men det rörde sig nog om kanske 3-4 kilo på en vecka eller nåt. Jag vet inte. Men gissar på det.

 
 
Mikaela

Mikaela

3 augusti 2010 16:43

I'm back! Det är Mikaela från http://wewillmakeit.blogg.se , men nu är det ny start, ny blogg, och tillsammans klarar vi det här! Hunger hurts but starving works

http://eyesore.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av misslyckadeana - 17 oktober 2010 19:26

Nu har jag inte varit inne på väldigt, väldigt länge, utan bloggat på andra adresser. Dessvärre togs min senaste blogg bort pga "olovligt matrelial", så jag bestämde mig för att ta mig tillbaka till den här.   Jag kan inte riktigt beskriva det ...

Av misslyckadeana - 5 oktober 2009 12:57

Hej. För er som följde min blogg här på bloggplatsen.se tidigare, kan jag säga det att bloggen har fått flyta runt lite sen dess. Men nu finns den på www.kaosflikka.blogg.se för den som vill fortsätta följa mig. Dock har det hänt en hel del i mit...

Av misslyckadeana - 22 juli 2009 15:17

Då jag har trøttnat på att inte kunna ändra designen och så i några mängder vad det gäller den här bloggen på bloggagratis, har jag valt att flytta den till en annan domän. Før er som är intresserade av att fortsätta følja min blogg, skriv en kommen...

Av misslyckadeana - 22 juli 2009 14:14

Shit, jag kan inte fatta vad som hänt med mig. Jag är så otroligt låg idag. Jag klara inte att gøra någonting. Varken äta eller träna. Sitter bara ute på balkongen, røker och surfar på nätet. Har inte ens kommit ur sovtrøjan än. Men men, när ungar...

Av misslyckadeana - 22 juli 2009 10:49

Ush...Det har sina førdelar att vara hær i Norge, men det har helt klart sina nackdelar med. Førdelarna ær att om jag bara vill så kan jag utan problem gå utan mat fram till middag, laga min efen mat och sen på kvællen blir det jordgubbar. Men nackd...

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards