Never Good Enough

Alla inlägg under oktober 2009

Av misslyckadeana - 5 oktober 2009 12:57

Hej. För er som följde min blogg här på bloggplatsen.se tidigare, kan jag säga det att bloggen har fått flyta runt lite sen dess.

Men nu finns den på www.kaosflikka.blogg.se för den som vill fortsätta följa mig.

Dock har det hänt en hel del i mitt liv, och ett förslag är att ni ströläser www.nevergoodenough.webblogg.se för att förstå hur mitt liv ser ut i dagsläget.

Ett par av de största skillnaderna är väl dock att jag:

  1. ska bli frisk från mina ätstörningar
  2. jag har börjat gymnasiet
  3. jag har nu flyttat hem till min pappa på så gott som heltid.

Med andra ord är det en del som hänt, och självklar påverkar allt detta min vardag något otroligt. Så om ni inte riktigt längre känner att ni hänger med i svängarna är jag otroligt ledsen. Men som sagt, jag villa bara ge er möjligheten att fortsätta följa bloggen. Sen är valet upp till er.

xoxo Mikaela

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards