Never Good Enough

Alla inlägg den 6 december 2008

Av misslyckadeana - 6 december 2008 17:41

Happ... Idag är jag så jävla besviken på mig själv. Skulle ha åkt upp till klubben och tränat idag, men jag ansog inte riktigt att jag hade råd med det, så jag åkte in till stan isället för att kolla efter julklappar. Kuta runt 4-5 timmar inne i stan istället för att träna nästan lika mycket kickboxning. Vaddå snål med pengar, det är jag väl inte? Öhhh. JOOO!

Men ett plus i kanten för att jag faktiskt inte har ätit något alls idag, ända som har kommit ner i min mage är en kopp kaffe och två koppar te.

Blir dock snart middag och jag har panik över att jag inte vet vad jag ska laga. Men blir en cournfilé med typ ugnspotatisar, moröter och vitlök... Typ...

Känner att middagen sabbar hela min dag, och jag har inte tid med sånt, för jag måste verkligen ner nu, har gått upp äckligt mycket senaste veckorna :(


Nej nu ska jag ut och fixa min middag så slipper jag oroa mig mer över vaaaad jag ska äta, då behöver jag bara hantera ångesten över aaatt jag ätit >.<


Vi hörs, puss och kram <33

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards