Never Good Enough

Alla inlägg den 9 december 2008

Av misslyckadeana - 9 december 2008 22:26

Idag fick jag en bra dag, första gången på länge!

Morsan började tidigt, så hon hade ingen koll på att jag inte åt frukost ^^

Sen var det morgonpromenad, var ute ca 45 minuter :)

Sen i skolan fick jag höra att bara jag görtvå sidor med frågor som jag missat att lämna in förut blir det MVG som slutbetyg i biologi :)

Så gick jag hem på lunchen för att jobba med dom. Skulle även om jag ville knappt hunnit äta någon lunch, och nu ville jag inte heller, så vart inget mer än en kopp kaffe.

Sen när jag kom hem efter att ha varit i skolan ett par timmar till satt jag mig och pluggade lite till, sen gjorde jag mackor till mamma och en soppa på kokat vatten och en skivad morot till mig för att ta med upp till stallet. Morsan trodde att det var min gamla soppa, så hon lät mig ha den som middag :) Behövde dessutom inte äta någon utav morotsskivorna, för morsan råkade göra så jag brände mig i halsen när jag skulle dricka. Smiiiidigt >.<


Så dagen kan sammanfattas med: Tre koppar kaffe med lite mjölk i.

Ridning + promenad + 100 situps + 30 knäböj + 100 benlyft.


Ganska nöjd, men inte lika som om jag hade varit hungrig, för jag blev bara hungrig runt 11 och sen vid typ vid 9 på kvällen, I övrigt kändes magen helt okej...


Men men, det är nog bra, då kanske jag har lättare att stå emot hetsen i morgon...


Nehe nu ska jag gå. Men vi hörs. Puss och kram <33

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards