Never Good Enough

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av misslyckadeana - 11 januari 2009 22:14

Jag skämms. En till av mina nya specialliteter. Jag skulle nog ta pris om det fanns något.

Men jag skämms. Och jag anser mig nog ha rätt till det. För jag får inte stopp på mitt ätande. Jag frossar i äckliga saker, konstant. Det är bara så fruktansvärt hemskt. Och så sanslöst ångestgivande att ställa sig på vågen nu mera att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen.

Men just bara därför. Just för att det är så hemskt. Just därför-ska jag plåga mig själv lite extra, så jag fattar att jag verkligen inte kan stå ut med att väga som ett hus byggt av bly.

Därför ska jag varje dag framöver skriva upp ALLT jag kan komma på att jag ätit under dagen, och varje dag ska jag även skriva in min morgonvikt.

Ni får mer än gärna gå på och gnälla på mig när jag själv gnäller över att jag väger för mycket (asså så att ni gnäller på det sättet som talar om att jag har rätt, att jag borde gå ner i vikt. Tycker ni inte som jag och bara hamna här av en slump, så kan ni dra direkt och skita i att lämna någon kommentar.)

Så därför ska jag försöka dra mig till minnes om vad jag vägde i morse och vad jag har ätit under dagen.

Hmmm...

Frukost: Först en macka, vitt bröd, bara smör på. + En kopp te med minimjölk i. Sen blev det två mackor till när syrran gick upp och jag hamnade som i koma och tänkte inte ens på att jag gjorde två mackor till med smör på.

Eftermiddagfika:En kopp kaffe, två digestivekex. Lite madlar och ungefär 10 russin.

Lunch: Nyponsoppa, 1.5 dl pulver, 4.5 dl vatten. + 6 mandelbeskvier

Middag: broccoli-blomkålsgratäng med ris och kyckling till. + lite gurka, lite paprika och tre körsbärstomater. 2 portioner. VAAAARFÖR? så jävla äcklig jag känner mig!

Kvällsfika: En kopp turkiskt te. Idiot som fan som drack det, smakar ungefär som varm saft, säkert flera hundra kalorier i en kopp. + Ett digestivekex


Oj oj oj, så här hemsk ska det inte få se ut imorgon, jag lovar er!! Skärpning nu!! Jag ska ju komma i mina byxor storlek 24 nästa gång jag vågar köpa ett par jeans.


Juste, dagens morgonvikt. Fan. Skämms. Men det är ju det som är meningen så...

Har för mig jag vägde 55.5 i morse. Hur fan kommer det sig att jag inte typ gått och dränkt mig vid det här laget? Det är verkligen sjukt att väga så mycket. Men jag har svaret på varför jag inte dränkt mig själv. Jag skulle flyta. Mitt fett skulle göra så jag flöt ändå. Fan ta fettvalkar.


Men nu ska det väl fan gå. Träningen börjar på tisdag. Men kan inte gå fören på torsdag. Men då jävlar. Då gäller det.


Nej nu ska jag gå och ladda för en bättre dag imorgon. Jag måste verkligen sova. Och glöm inte att sova är bra för viktminskningen. Men ska ni inte sova. Släpp datorn iaf och lägg er på golvet och gör ett par situps, ett par knäböj, och kör 50 armhävningar när du ändå håller på. Ge inte upp! Staystrong ffs!! 

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards