Never Good Enough

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av misslyckadeana - 12 januari 2009 21:13

Morgonvikt: 55.6


Frukost: Inget

Lunch: Inget

Eftermiddag: En kopp te med mjölk i ~10 - 15 kcal

Middag: 5 små kycklingbitar + ris + 2 glas mjöl ~ 400 kcal


Träning:

Morgon: Jogging/gå ~ 20 minuter + ~ 100 situps + ~ 30 armhävningar

Eftermiddag: Skridskor + ~300 situps

Kväll: Dansmatta i en halvtimme + ~100 situps


Innan jag konstaterade att mjölken till maten typ sabbade allt var jag ganska nöjd med dagen ändå. Men nu när jag räknade på det insåg jag att jag inte riktigt hade rätt att vara det.

Men i morgon kasnek blir bättre, bara jag ser till att kocka min soppa så jag slipper äta mat hemma sen, utan att jag kan ta med den till stallet istället.

Önska mig lycka till >_<


Men planerna för morgondagen är följande:

Väga mig.

`äta frukost´ (gå ut i köket och ställa en kopp på diskbänken)

Koka soppan 

Morgonpromenad med hunden

Skola

Ingen lunch

Hem

Byta om, packa mm.

Rida

Dricka soppa

Hem

Träna-träna-träna!

Väga mig

Sova


Kanske borde plugga lite däremellan också. Men vette fan om jag hinner.

Nehe, nu borde jag iaf stänga ner för idag och krypa ner i min säng.

Kanske göra ett par situps till innan det, men sen ska jag fan sova.

Kram på er sålänge!<3

Mat
Av misslyckadeana - 12 januari 2009 08:00

Känner mig stolt som faktiskt kom ut och sprang idag. Det kändes bra. Var ute ungefär 20 minuter och varierade löpning med snabb gång :)

Kändes så skönt att faktiskt ha kommit ut. Det var ju inte det mest lockande vädret direkt, snöglopp och isigt halt på vägarna.

Men med lite musik i öronen löser sig allt :P

I övrigt har jag väl gjort... va det 50 situps nu på morgonen?

Kommer betydligt mer i kväll, men väljer liksom att sprida ut det så det inte känns så mkt hela tiden, och så att det inte gör jääättemkt om det är vid ett tillfälle man inte orkar. Dessutom hinner man lättare om man kan utnytja en tidslucka på typ 2 minuter istället för att sitta och planera en timmes olika övningar typ.

Aja nu måste jag snart springa till skolan. Puss o kram! <3

Av misslyckadeana - 12 januari 2009 06:20

Uch jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu. Eller jo det vet jag, jag ska ut och springa. Men ändå.

Jag blir så äcklad så äcklad. Jag har gått upp ännuuuuu mer nu.

Min morgonvikt var 55.8 idag.

Fyfan döda mig!!


Nej som sagt, jag måste ut och springa, och det verkar som jag har sluppit frukosten.

Men jag skriver mer ikväll. Kramisar!

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards