Never Good Enough

Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av misslyckadeana - 25 oktober 2008 18:37

Hej!

Stackars er säger jag bara, ni kommer själva vilja gå och spy efter att läst allt äckligt jag stoppat i mig idag. Känner mig så fruktansvärt uppsväld, äcklig och livrädd för vägningen på måndag(ingen läkarpryl om det är det ni tror, men jag och Martina ska väga oss då har vi bestämt).

Men samtidigt längtar jag till på måndag, stora planer, och dom bara måååste fungera. För nu fan ska jag bli smal!

På måndag börjar min och Martinas ABC-metod, önska oss lycka till!!

Och antar att det inte finns någon som anar hur ruskigt skönt det skja bli att få fram motivationen igen till att inte moffa tårta och godis o allmänt mycket mat på sånt sätt som jag gjort sensate veckorna.

Nej nu är det som sagt skärpning som gäller, och känns som det kommer gå bra, bara jag vill tillräckligt mycket, och det lovar jag er, det vill jag!!


oooh vad jag längtar! vill komma tillbaka till min fina period då jag kunde leva dagar på halva knäckemackor, en tsk keso eller ett par räkor.  Det var sån härlig känsla av kontroll!


Men men, nu ska jag dit igen, nästa steg är en okej dag imorgon, och sen MAX 500 kcal på måndag. Det här kommer gå bra hoppas jag!


Nej nu känns det som jag bara säger massa onödiga saker, vi hörs imorgon, då ska jag se till att jag vågar skriva upp allt jag tryckt i mig under dagen, men vi får väl se. Om inte annat har jag LOVAT Martina att göra det på måndag, så då jävlar gäller det.


Puss o kram på er! <3

Mat
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards