Never Good Enough

Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av misslyckadeana - 30 oktober 2008 22:43

Dagen var jättebra... till en början....


Vaknade och sket i att äta frukost. Senare på förmiddagen blev det en kopp kaffe med lite mjölk.

Vid lunchtid åt jag en läkerol och vid halv 4 fick jag i mig ett äpple.

Här ligger summan på ungefär 100 kcal.


Åkte in till stan och gick och prova kläder. Testade jeans där storlekarna är i tum tror jag, anyways, kom i 27, istället för som innan 29-31

Ganska skönt. :)


Men när jag kom hem från stan ändrades allt. Lagade en kyckling/potatis/äpple/harikuvörts gryta som jag åt ganska mycket av.

Slutade säkert på 200 kcal...


Så nu var jag alltså uppe i 300 kcal. Hundra kvar för dagen.


Men då började mitt småätande. Tog 4 satsumas( som små nektariner) och ett äpple. Efter ett tag tog jag även 2 glas miniyoggi, ca 80 kcal per glas. I den där yoggin hade jag också i lite müsli och kanel. 2 gals = ca 300 kcal.

Dagen lär alltså slutat på ungfär 750 kcal igår. Inte ens i närheten av okej.

ARG!! 


Men nya tag i morgon, och då gäller det att vara stark...

Men skriver om det i morgon istället...


Puss och kram <33

Mat
Av misslyckadeana - 30 oktober 2008 13:23

Det är med en hlet okej hungerkänsla jag vacknade i morse. Kände mig ducktig som inte åt mer än jag gjorde igår, och den där stoltheten vill jag få behålla. Därför har jag fortfarande inte ätigt något idag.

Vaknade och tog en kopp te med ytterst lite mellanmjölk i, typ 10 kcal.

Inget annat, och nu ska jag se till att jag får åka in till stan så jag inte behöver oroa mig för att råka äta någon form av lunch.

(Även fast jag nog precis tackade nej till det värsta, en chebata macka... hemskt mkt kcal i sånna, men som sagt, tacka nej!)

Så nu ska jag nog åka till stan snart, och när jag kommer hem äta middag. Tyckte det verka som att vi ska käka kycklingbröst, och antagligen ris till det.. Men ser jag bara till att bli kvar ett tag inne i stan så kanske jag får äta själv. Även om jag bör äta hela middagen för att hålla fettförbränningen igång så behöver dom iaf inte se hur jag sitter o skakar och allmänt panikar... Har märkt att jag hela tiden får svårare och svårare att hålla igen rädslan och paniken när jag sitter vid matbordet, inte okej alltså. Folk får bara inte fatta vad det här handlar om, det skulle inte gå....


Jaja, nu ska jag se till att jag får pengar för att komma in till stan. Ni får ha det så bra så uppdaterar jag er sen om hur middagen gick...


Puss och kram <33

Mat
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards