Never Good Enough

Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av misslyckadeana - 26 oktober 2008 20:29

Hade stora planer för idag, men inget gick som jag ville. Verkligen ingenting!

Skulle ju lagat egen middag som skulle ligga på typ 200 kcal.

Men morsan tyckte hon skulle vara lite guuuullig och laga mat åt mig med. Och vad tror ni hon gör? Jo pankaka med rotfrukter i. Pankaka liksom. Det är ju bland de saker som är absolut mest förbjudna va det gäller mat.

Och sen valde hon att lägga upp maten åt mig också, och la upp jääättemycket. Var läskigt gott, och ville inte få henne att bli misstänksam, så åt upp allt. Men fy fan vad jag skäms. Tror att middagen i sig slutade på ungefär 600 kcal. Känns så himla hemskt. Gick in på rummet direkt efter maten, och sluta med att jag nästan grät av panik. Hatar mat, hatarhatarhater!

Sen kom i alla fall morsan in till mig och bad mig ta ut hunden. Så fick en halvdann promenad, och passade på att spy lite, fick dock inte upp så mycket. Kändes så jävla pinsamt och stå mitt i skogen och spy, tänk om någon skulle se en liksom. Nej ush va pinsamt!

Men men, allt för perfektionen, ingenting sk afå stoppa mig!


Okej, nu är det snart dags för kvällsträningen. Måste ändå kämpa på lite extra nu när det är vägning imorgon. Shit va läskigt!


Och! Finns faktiskt en bra sak med idag, jag beställde bantningspiller av en kompis! Hon skickar dom på posten imorgon, så lär ha dom hos mig någon gång mellan tisdag och torsdag! Faaan va nice det ska bli!

Och imorogn börjar mitt och Martinas stooora allvar, då börjar vår nya metod och den bara skaaa lyckas!

500 kcal imorgon då, 500 på tisdag, 200 på onsdag, 400 på torsdag, 100 på fredag, 300 på lördag och 300 på söndag. Bara till att önska mig lycka till nu :P


Mat
Av misslyckadeana - 26 oktober 2008 12:44

Slapp inte lunchen som jag hoppats på. Men fick iaf laga den själlv.

Så jag fixade lite utav den färdiga laxpastan vi hade i frysen. Blev väl typ 150-200 gram, 140 kcal/100 gram.

Ingen dryck till iaf vilket var tur, har jag väl börjat kan jag hälla i mig 3-4 GLAS mjölk, o ett glas är ju drygt 100 kcal om man dricker mellanmjölk(får bara dricka mellanmjölk, mini någon enstaka gång)


Nu ligger fokus genast på vad jag ska laga för att middagen ska bli så kcal-snål som möjligt... Tror fortfarande det får bli en såndär qournfilé med ris. Vi har inte så mkt annat hemma :/


Skriver sen om hur det gick...


Puss <33

Mat
Av misslyckadeana - 26 oktober 2008 09:00

Jag har suttit och kollat thinspo, äs-bloggar och lyssnat på ana-låtar hela morgonen.


Här är mina favoriter idag :


Blogg: Otroligt peppande, fint gjord och jaa, underbar blogg tycker jag.

http://raspberrysmile.blogg.se/


Låt: Sophie by Eleanor McEvoy

http://www.youtube.com/watch?v=pCUA_VYa03I


Thinspo video: Real girls är alltid så mycket mer inspererande. Fina bilder på smal, snygga tjejer asså!

http://www.youtube.com/watch?v=y-HtlAtxjm8&NR=1


Länkar nog mer saker en annan dag, men det här är dagen olika 1:or  ^^

Av misslyckadeana - 26 oktober 2008 07:44

Igår var verkligen sämsta dagen på oerhört länge. Ingenting gick som jag ville och paniken låg på max hela dagen. Men kanske lite förståligt med ostfrallor på morgonen, tårta på eftermiddagen och äppelpaj med vaniljssås på kvällen? O utan att en orka försöka spy. Vaddå värdelös liksom?


Men det kommer bättre tider, I promise you!

Mina planer för idag är inte så ordentligt gjorda än, men hitills:


Frukost: Te med (lätt)mjölk i, ca 30-35 kcal

Lunch: Ett äpple, ca 65 kcal

MIddag: 1 qourn-filé + 1 dl ris. + grönsaker. , vet inte hur många kcal


Kan dessvärre inte träna idag. Kickboxningen jag brukar köra på söndagar har höstlov dom också. Elaka små saker säger jag bara. Men jag kanske kan komma ut på en lite promenad i alla fall. Hoppas det. Känner mig så oerhört äcklig och motbjudande somtyp inte tränat ordentligt eller regelbundet på jättelänge nu. Måste, måste, måste(!) bli skärpning nu!


Men jaaa, om det blir kanske runt 400 Kcal idag, så börjar jag ju att gå på rätt spår igen i alla fall :)


Älskar låten(länk under inlägget)


Ni vet ju att maten är er fiende, inte sant?!

Stay Strong, Starve on!!

http://www.youtube.com/watch?v=pCUA_VYa03I
Mat
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards