Never Good Enough

Alla inlägg den 3 november 2008

Av misslyckadeana - 3 november 2008 21:13

Först hade jag tänkt skriva ett ganska långt inlägg som skulle sammanfatta helgen och idag, men jag ångrade mig. Jag orkar inte sitta och delge er vilken misslyckad människa ni har kontakt med. Allt jag tänker säga är att jag har en förjävlg period som går åt hlevete, och att vågen gensat snappat upp detta och visar avskyvärda siffror på displayen. Jag måååååste ner nu. Jag klarar inte av ett liv som fet, det går inte att hantera. Faaaan vad jag känner mig äcklig. Helst av allt skulle någon kunna få komma hit och bara typ strypa mig, så att ögonen kanske immas igen lite och det sista jag ser inte nödvändigtvis måste vara allt äckelfett som bara dallrar.

Nej fan, nu ska jag sova, hört att sömn ska vara bra för fettförbränningen, och jag är redan grymt seg, så varför inte passa på XD


Puss och kram <33

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards