Never Good Enough

Alla inlägg den 13 november 2008

Av misslyckadeana - 13 november 2008 22:07

Ni får ursäkta att den här bloggen varit så inaktiv som den vart senaste tiden och kommer förbli en tid framöver.

Detta beror på att det händer på tok för mycket i mitt liv, både psykiskt och rent allmänt. Detta i sin tur leder till att jag mår skit och verkligen inte orkar skriva om det. Det har även skett en del saker som gjort att det uppståt, i min egen lilla värld som ryms i mitt huvud, tre stora världskrig, om olika saker, på samma gång. HEMSKT!


jag kanske berättar mer om det här sen, om jag kommer igång med den här bloggen igen.. Vi får se hur det blir.


Och om det nu blir så att det här är ett av mina sista inlägg här, vill jag bara säga;

Kämpa på, ta vara på era liv - oavsett hur ni själva anser att detta ska göras så är det alltid ni själva som bestämmer - kom ihåg det!

Och till sist, hoppas ni har det bra, klarar er bra och att era liv är ungefär som ni hoppats på.

Nu ska jag gå, måste verkligen ta en dusch efter träningen. Men ha det bäst!

Puss och kram!! <33

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards