Never Good Enough

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

Min kväll dag 2

Av misslyckadeana - 28 oktober 2008 17:55

Kvällen va bajs. Riktigt bajsig faktiskt.

Trodde jag skulle få laga maten själv, men nej, farsan gjorde det.

Han gjorde någon fiskgratäng, och i gratängsåsen fanns allt möjligt äckel.

Matlagningsgrädde, mjölk, senap,soya och kryddor. I resten av gratängen var det fisk, ris och grönsaker...

Fick panik när jag hörde vad som var i. Men åt ändå ganksa mycket. Efter maten blev jag helt hysterisk. Som jag blir när jag blir hysterisk satt jag o bet närstan hål på tummen och satt och allmänt typ skakade och var hur nära gråten som helst. Hade det inte vart för att jag redan duschat idag hade jag sakt att jag skulle tagit en dusch och satt mig vid toan och spytt. Kände mig så fruktansvärt äcklig!

Klarade inte av att va kvar hemma, utan bestämde mig för att gå ut en promenad. Men väl ute var det svinkallt och smidigt nog glömde jag vantarna hemma >.<  Så istället för att gå min vanliga promenadrunda gick jag upp till centrum. Bar med mig all min ångest in i provrummet på Lindex. Kände att jag verkligen behövde pepp för att orka ta mig ut på en promenad. Så jag som aldrig tidigare kunnat ha ett par 36:or så dom sitter snyggt på mig bestämde mig för att testa ett par ändå. Och så ville jag se hur långt jag hade kvar för att nå mitt mål med att komma i ett par 34, så tog med mig båda paren in i hytten. Hade tänkt börja med 36:orna, för att se om det ens va värt att försöka kläma ner sig i ett par 34:or. Men sen kända jag att neej, om jag inte kommer i 34:orna helt, kan det iaf bli en lättnad om jag kommer i 36:orna. Så började med 34:orna, och kom i dom utan probelm. Hade jag haft pengar då hade jag lätt köpt dom.

Så testade jag 36:orna, men det va ingen större skilnad mot 34:orna, trist nog. Men men, gick ut o hämtade fler 34:or för att se om jag kunde komma i dom också. Och jaaadå. Provade sammanlagt 5 par i storlek 34, alla kom jag i, men ena paret fick jag inte igen gylfen på. Men skitsamma, jag kom i dom. Och jag säger det, 2 par satt som en smäck! Så himla underbart!!

Så nu har mitt humör vänt helt. Vist, jag har fortfarande ångest  över middagen, men ändå ruskigt glad. Kom liksom i min hitills drömstorlek, fast nu är den så klart bytt mot 32:or, men ändå. Och då ska man ändå ha i åtanke att jag va nysväld på massa middag när jag testade dom. Så mina fina 32:or är nog inte sååå långt bort längre. Faaan va glad jag känner mig!!

Wiie, vill bara hoppa, studsa, tjoa av glädje, fast då skulle ju pappa klart börja undra XD


Nej gud, nu kommer jag bara bli tjatig om hur glad jag blev, bäst jag lägger ner det här nu. Men ni får ha det så bra, puss o kram <33

Mat
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av misslyckadeana - 17 oktober 2010 19:26

Nu har jag inte varit inne på väldigt, väldigt länge, utan bloggat på andra adresser. Dessvärre togs min senaste blogg bort pga "olovligt matrelial", så jag bestämde mig för att ta mig tillbaka till den här.   Jag kan inte riktigt beskriva det ...

Av misslyckadeana - 7 juli 2010 09:02

Inte varit inloggad på extremt länge. Men fick ett mail som påminde mig om bloggen. Hade fått ett par nya kommentarer. Båda om inlägget om min fruktdiet. Dessvärre minns jag inte längre varken hur länge jag höll på eller hur mycket jag gick ner. ...

Av misslyckadeana - 5 oktober 2009 12:57

Hej. För er som följde min blogg här på bloggplatsen.se tidigare, kan jag säga det att bloggen har fått flyta runt lite sen dess. Men nu finns den på www.kaosflikka.blogg.se för den som vill fortsätta följa mig. Dock har det hänt en hel del i mit...

Av misslyckadeana - 22 juli 2009 15:17

Då jag har trøttnat på att inte kunna ändra designen och så i några mängder vad det gäller den här bloggen på bloggagratis, har jag valt att flytta den till en annan domän. Før er som är intresserade av att fortsätta følja min blogg, skriv en kommen...

Av misslyckadeana - 22 juli 2009 14:14

Shit, jag kan inte fatta vad som hänt med mig. Jag är så otroligt låg idag. Jag klara inte att gøra någonting. Varken äta eller träna. Sitter bara ute på balkongen, røker och surfar på nätet. Har inte ens kommit ur sovtrøjan än. Men men, när ungar...

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards