Never Good Enough

Direktlänk till inlägg 26 november 2008

Skäms...

Av misslyckadeana - 26 november 2008 15:33

Skäms som fan just nu... Jag hatar onsdagar, skäms alltid på onsdagar. Men det är bara för att jag verkligen inte har någon kontroll då. Slutar tidigt från skolan och sen har jag hur många timmar som helst att slå ihjäl. Så idag blev det mellis. Fy fan asså att jag inte kunde kontrollera mig. Hade ju bestämt mig för att verkligen inte äta något mellis idag. Men sprang i alla fall runt i hela huset och letade efter något nyttigt att äta. Men allt jag hittade var vitt bröd, kakor, nötter, knäckebröd, fil, jaaa massa onyttiga saker. Så gjorde lite havregrynsgröt istället. Men ville ha den lite godare än vanligt, så hälde i hälften havregryn och hälften müsli med äppelbitar i. Vart gott, men känner mig äcklig som bytte ut en del av havregrynet mot flingor. Borde verkligen inte gjort det!

Sen blev det i alla fall en kopp te till det och nu sitter jag och funderar på vad jag ska laga för middag.


Har även påbörjat min älsklings anabok, den som du ska få om du klarar vårt godisförbud :P

(Jag och martina har gemensamt godisförbud fram till jul, om man klarar det ska man få en julklapp av den andre)


Nehe, nu borde jag egentligen plugga, har skitmycket att göra >.<

Någon som har läst "the outsiders" och kan berätta vad den handlar om? Har typ 150 sidor att läsa ikväll -.-'


Måste jobba med svenskarbetet också, men fattar inte vart den filen försvunnit... märkligt märkligt, inte okej!


Sen är det cpmycket matte, ska också va klart på fredag. Sen två so-läxor om 1:A V.K och ryska revolutionen. Så måste jag börja plugga musik snart, har jättestort prov nästa vecka tror jag att det är... Och gympa prov...Och engelska uppsats. Och försenad svenska uppsats (som förövrigt typ hela mittt svenska betyg hänger på den här terminen >.< )


Jag har en del att göra som sagt, plus att jag måste träna för att f¨bort den äckliga frukostmackan idag... Så skriver kanske mer sen ikväll.

Puss och kram! <33

Mat
 
 
Ingen bild

sizezero

29 november 2008 17:33

Fy fan vad mkt läxor..
hade ente klarat av det alltså :O
hur går det med dit godisförbud baby?? ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av misslyckadeana - 17 oktober 2010 19:26

Nu har jag inte varit inne på väldigt, väldigt länge, utan bloggat på andra adresser. Dessvärre togs min senaste blogg bort pga "olovligt matrelial", så jag bestämde mig för att ta mig tillbaka till den här.   Jag kan inte riktigt beskriva det ...

Av misslyckadeana - 7 juli 2010 09:02

Inte varit inloggad på extremt länge. Men fick ett mail som påminde mig om bloggen. Hade fått ett par nya kommentarer. Båda om inlägget om min fruktdiet. Dessvärre minns jag inte längre varken hur länge jag höll på eller hur mycket jag gick ner. ...

Av misslyckadeana - 5 oktober 2009 12:57

Hej. För er som följde min blogg här på bloggplatsen.se tidigare, kan jag säga det att bloggen har fått flyta runt lite sen dess. Men nu finns den på www.kaosflikka.blogg.se för den som vill fortsätta följa mig. Dock har det hänt en hel del i mit...

Av misslyckadeana - 22 juli 2009 15:17

Då jag har trøttnat på att inte kunna ändra designen och så i några mängder vad det gäller den här bloggen på bloggagratis, har jag valt att flytta den till en annan domän. Før er som är intresserade av att fortsätta følja min blogg, skriv en kommen...

Av misslyckadeana - 22 juli 2009 14:14

Shit, jag kan inte fatta vad som hänt med mig. Jag är så otroligt låg idag. Jag klara inte att gøra någonting. Varken äta eller träna. Sitter bara ute på balkongen, røker och surfar på nätet. Har inte ens kommit ur sovtrøjan än. Men men, när ungar...

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards