Never Good Enough

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av misslyckadeana - 2 juli 2009 21:03

Min kväll har gått sådär måste jag säga..Inte dåligt, men verkligen inte lika bra som jag hoppats.

Pappas tjej och min kusin valde att  laga omeletter till sig, och jag stog emot till en början, men sen hamnade jag i köket och gjorde en talrik med ca 200-250 g hallon, och ca en dl minimjölk. Vart dessutom ett äpple som jag rev, hälde ganska mycket kanel på och som sedan fick åka in i miccron ett par minuter. Himla gott, men inte direkt nödvändigt...Eller jo...för höll på att svimma precis innan...Första gången om det svartnade helt för ögonen och jag var tvungen att hålla i mig i dörrkarmen för att inte kolapsa...Annars brukar jag bara vara lite yr. 

Men men, hoppas jag mår lite bättre fysiskt senare ikväll, vore katastrof om jag svimmade framför alla :/

Nej, nu ska jag kolla på tv, sen ska jag ut på promenad. Men skriver imorgon.

Puss och kram! <3<3

Mat
Av misslyckadeana - 2 juli 2009 10:29

Hpm...känner mig lite som stora stygga varjen just nu, pustar och frustar, pustar och frustar.

Men min våg gjorde mig på dåligt humör. Det måste seriöst vara en budgetvåg som dessutom hängt med ett par år nu, för den går från att visa en vikt (som jag logiskt sett vet är helt omöjlig) till en annan, och så tillbaka till det första. Den är konstig, väldigt konstig. (och nej, det har inte med batterierna att göra, bytte dom i helgen just för att vara säker på det, synd att det inte hjälpte, men det var värt ett försök)

Annars idag så får det väl sägas att den börjat okej. Har inte ens druckit upp mitt frukostkaffe än. 


Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards