Never Good Enough

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av misslyckadeana - 11 juli 2009 19:32

Allt i mitt liv går upp och ner.  Vikten. Kärlek. Vänner. Motivation till det mesta helt enkelt.

Jag klarar inte utav att hantera detta...Måste ta en bit i taget. 

Och i min  värld är inte perfektionen något jag har brottom med. Jag vill nå dit Men det får ta sin tid. 

Och jag har annat att prioritera just nu.

Därför kommer jag ta en vecka eller två då jag kommer lägga tid och ork på annat än att sköta maten som jag borde.

Jag kommer gå upp mycket i vikt. Men det kommer att försvinna när motivationen är tillbaka.

Jag kommer att skippa dieten, jag klarade ju inte ens utav att hålla den i två dagar :(

Men jag antar att jag är tillbaka på bloggen när jag kommer hem från norge.

Ni  får hålla er till tåls.

Puss och kram så länge! 

Av misslyckadeana - 11 juli 2009 12:38

Efter det att jag hetsade igår så säger dieten att jag ska fasta idag. Och det tänker jag minsan göra. Har ändå för mycket ångest för att äta något idag. Speciellt efter morgonens vägning. Hetsen gjorde att jag hade gått upp himla mycket i vikt, så måste hålla mig borta från kalorier idag. Verkligen MÅSTE.

Så jag har sagt till familjen att jag är trött och mår illa, vilket gör att jag tänker ligga inne på sängen hela dagen. Bara lyssna på musik och koncentrera mig på att inte gå upp och äta något. Försöka sova lite också. Vill bara att den här dagen ska försvinna. 

Så antagligen bloggar jag inget ikväll, utan skriver imorgon istället.

Ni får ha en härlig dag, och glöm inte att kämpa även idag. Varje kalori räknas, kom ihåg det!

Nej nu ska jag in på rummet. Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards