Never Good Enough

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av misslyckadeana - 19 juli 2009 11:19

Ojojoj, det händer mkt i mitt liv nu. Både positivt och negativt...

Positiva är att jag typ är på g med en super go tjej, att jag åker till norge om bara några timmar och ska få träffa kattis igen, och att Agnes kommer hem om knappt två veckor :)

Negativt är att maten går skit. Verkligen skit.

Har gått upp typ 3 kilo på 1½ vecka typ.

Mer negativt är att när jag kommer hem från norge är sommaren snart slut. Då är det dax för skolan igen, och all jävla stress kommer igång igen.

Negativt är också att jag tappat kontakten med himla många vänner nu under sommaren, inte okej!

Men men...snart är hösten här, vardagen i gång och allt rullar på som det brukar. Sen om det är bra eller dåligt vet jag väl inte, men det återstår att se.

Nehe...jag antar att jag ska äta lunch snart. Ingen aning om vad det blir, men antagligen fil och flingor, bara för att fettoa mig lite till...

Sen drar jag snart. Vet inte om jag kan blogga då, vi får se...

Men i vilket fall som helst får ni ha det så bra.

Puss och kram! <3

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards