Never Good Enough

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av misslyckadeana - 8 juli 2009 10:14

Igårkväll satt jag och funderade lite på vad jag kan göra som skulle kunna motivera mig lite mera. Och då slog det mig att jag kanske borde börja följa en diet, och inte bara äta så lite som möjligt.

Så därför funderar jag på att ge ABC-dieten en ny chans, med start imorgon.

Det knepiga med att starta imorgon är att det är tillåtet att äta 500 kcal, och att jag antar att man nästan borde göra det för att få igång förbränningen. Men imorgon har jag möjligheten att kaffe-fasta, vilket gör att jag problemet blir att äta, inte att låta bli.

Tur är iaf att det är tillåtet att äta under, för jag kommer aldrig att komma över typ 200...

Men men... Jag skriver in hela listan imorgon, så har ni koll på hur dom kommande 50 dagarna kommer att se ut för mig ^^

Nu ska jag bara in i en dusch, sen ska jag kasta mig på bussen till en polare.

Tur är att jag slipper lunchen, och att jag kom undan med bara en kopp kaffe till frukost.

Men hur som helst, önska mig lycka till ikväll, risken finns att den inte kommer att gå så bra :/

Men skriver mer imorgon, kommer att vara bisy hela kvällen ändå.

Men ni får ha det så bra.

Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards