Never Good Enough

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av misslyckadeana - 4 juli 2009 21:57

Okej, det här kommer bli en rent utsagt förjävlig helg. Massa mat, massa snacks, massa onödiga saker. Men jag klarar inte att fokusera på mat, behöver energin för att orka andra problem i vardagen. Men från och med onsdag så kommer jag kämpa på som vanligt. Tills dess blir det nog dessvärre som det blir...

Vet inte om jag kommer blogga under tiden heller, men är tillbaka på onsdag som sagt. Men vi hörs, och lycka till till alla er andra! 

Puss och kram!

Av misslyckadeana - 4 juli 2009 08:58

Ojojoj vad jag skäms idag, och vilken ånget som ligger och bara gror sig starkare..

Jag kan bara säga att det blev lite okontrolerat igår, och jag slutade på ca 1200 kcal skulle jag tro. Hur vidrig får man bli egentligen?

Dock tror jag faktiskt att vågen luras med mig. Den  vill få det till att jag gått upp drygt 3 kilo, på grund av en kväll. Det har jag lite svårt att tro,  men samtidigt dyker ju oron upp. Är det så? Fy fan vad fet du är! Hur kunde du? Du viste ju hur det skulle sluta?!!Fatta, du lär din kropp få se så där fruktansvärt hemsk ut, och du lät den visa mer på vågen. Vad fan tänkte du med?!!!!


Helvete, jag borde ut och springa, försöka åtgärda det som gått fel. Men jag tappar motivationen när jag stöter på den här typen av motgångar. Det känns som att det är för stort för att lyckas förändra, så varför ens försöka? 

Det är verkligen min svaghet som ana, att motivationen så lätt släpper.


Hoppas det går bättre för er andra.

Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards