Never Good Enough

Alla inlägg den 1 april 2009

Av misslyckadeana - 1 april 2009 23:37

Okej, jag måste bara få säga det, att matmässigt hade jag en jättebra dag idag. Till frukost blev det en halv dl havregryn som jag sedan gjorde gröt på. Till det drack jag en kopp te med med mellanmjölk i.


Var hemma under lunchen sen, så då skippade jag att äta, höll mig sysselsatt med thinspo istället och levde på vatten dom timmarna jag var hemma.


När jag kom tillbaka hem efter att slutat skolan åkte jag och min syster in till stan ganska så direkt. Sprang runt och kollade i en del affärer för att hitta något hon kunde ha på sig på "vårshowen" som är på fredag.
Hur som helst valde hon att åka hem, medan jag skulle träffa en ana-kompis. Dessvärre lyckades vi inte hitta varann, men vi ska försöka ses någon annan dag.

Efter ett tag gick jag tillbaka till mina andra kompisar som var kvar på plattan. Snacka om en hel del jobbiga saker med Mark, och efter våran fina lilla gråtstund gick vi ner till hemköp och jag köpte ett äpple, en cola xero och en påse tuggumi.

På vägen hem sen så vart det till att äta middag, alltså mitt äpple, en halv flaska cola xero och två tuggumin.


Kändes helt okej, även om jag var låg av andra saker.

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards