Never Good Enough

Alla inlägg den 6 april 2009

Av misslyckadeana - 6 april 2009 23:11

Idag gick inte mina planer som jag ville alls. Det vart vist lunch, en omelett med morot och potatis i. Inte okej.

Sen till middag gjorde jag fisk i någon sås, det var förvisso ganska kcal-snålt, men sen vart det potatismos till, så det vart helt plötsligt mycket värre. Vart dessutom en halv macka.

Var dock ute på en dryg timmes promenad direkt efter maten, och när jag kom hem fick jag höra att Åsa och Pappa ville ha godis. Snäll som jag var sprang jag upp till affären och köpte lite, och duktigt som jag var lät jag bli att ta en endaste bit. Höll på att flippa helt. Ville så gärna ha. Men lät bli. Starkt jobbat.

Sitter fortfarande i vardagsrummet med dom smaskandes i varsin soffa, men har fortfarande inte tagit något. Det är väl typ det enda positiva idag, men det är alltid något. Något som stärker, för det är jobbigt som fan ska ni veta...

Nej snart ska jag in och sova så jag slipper höra deras godispåsprassel. Härligt.

Ha det bra, puss och kram <3<3

Mat
Av misslyckadeana - 6 april 2009 15:18

Ja, nu måste jag verkligen känpa för att hålla i den sista gnuttan självkontroll som finns kvar. Jag kan inte fatta att det gick så utför efter min fasta.

Jag menar igår; tårta, majs, sås, ostmackor. Idag; omelett.

Känner mig fortfarande sugen på något. Men ska försöka att inte pasera köket i onödan och att verkligen intala mig själv att jag inte har råd att flippa och därav gå ner till centrum och köpa godis.

Men jag är sugen på mat. Det är inte okej. För jag vet ju innerst inne att jajg inte vill ha mat...

nej nu ska jag kolla thinspo tror jag. det kanske funkar för att jag inte ska äta mer. Ha det gott. Puss och kram <3<3

Mat
Av misslyckadeana - 6 april 2009 10:10

Ja nu sitter jag här och är lite smått stolt, samtidigt som jag verkligen inte tycker att jag har rätt att vara det. Är stolt för att jag gått ner 7 hg sen igår, och är äntligen under mitt första mål för omstarten.

Men samtidigt så vet jag vad som hände igår. Jag åt. Jag tappade kontrollen på kvällen. Man får inte vara stolt efter en sån sak. Det bara är så.

Idag ska jag ut och testa jeans, det är alltid en trigger att se vad man har för storlek...

Efter det så ska jag ut på en promenad, ska bara komma på någon bra väg som inte blir tråkig att gå, för då är det lätt att man vänder om. "/

Aja det där löser sig.

Hade tänkt snacka vidare med lite trevligt folk, och Alex :D

Så ni får ha det så bra, och som jag sa igår, det blir bara middag idag :)

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards