Never Good Enough

Alla inlägg den 2 april 2009

Av misslyckadeana - 2 april 2009 15:33

Min dag som hade gått så bra, blev plötsligt så illa så illa.

Var som sagt hos läkaren idag, och i bilen på väg dit vart det jordens bråk mellan mig och mamma. Bland annat om maten, men om en hel del annat skit också. Hon sa en del saker som gjorde så ont i mig att jag sitter och storbölar inne hos läkaren sen. Väldigt normalt. INTE. Undersöktningen gick skapligt, och när morsan kommer in o ser mig gråta blir hon nästan lika sur igen.

Hur som helst så åker vi hem, och på vägen hem stannar vi i Solna för hon skulle in på biblan där. När hon väl kommer ut i bilen igen har hon 2 halvliters Fanta Exotic Thrill, som alltså innehåller 266 kcal vardera. Den ena ger hon till mig samtidigt som hon plockar fram en gigantisk låda ur en påse. I lådan ligger det då två stora gräddiga "Budapest rullar". Det är alltså bakelser med massor av grädde i, en del choklad ocanpå och så ett par madarinklyfftor i. Hur fet och sliskig som helst. Men den var också förödande god, plus att morsan redan pratat om mig och mat tidigare under dagen, så allt sabbades genom att jag tryckte i mig hela den där riktigt hemska bakelsen.

Har verkligen inte mått så här skit ang. mat på flera veckor, men det där, det är inte okej!

Ska försöka få tillbaka kontrollen lite grann iaf och laga någon grönsaks-sopa till mig ikväll. Vägrar äta något fettigt ikväll också, då dör jag ju snudd på.


Asså ush, min dag var jättebra innan allt skti kom, hade bara ätit en halv dl havregryn och en kopp te med en halv dl minimjölk i. Slapp lunchen helt, så drack bara upp resten av min cola xero (sen igår) och tog ett tuggumi.


Jaja, imorgon är det nya tag, och då blir det samma frukost som idag plus antagligen resten från den här dagens middag. Ska nog försöka få komma ut och röka medan de andra fikar, för vägrar fika med skolan imorgon. Det kan de bara så glömma!!


Aja, nu ska jag nog gå, börja laga min middag, så Robban inte anser att han behöver vara "snäll" och laga något vegetariskt åt mig. Inte en chans!!

Chiao! ha det bäst. puss och kram <3<3

Mat
Av misslyckadeana - 2 april 2009 07:46

Japp idag var ganska bra, och det gav fina resultat på vågen, har gått ner 0.8 kilo sen igår morse.

Hur som helst så käkade jag lite frukost efter att ha vägt mig. Åt en samma gröt som igår, fast med mera vatten i idag, det både ser mer ut och mättar lite bättre då, även om det inte blir fler kcal.

Till det så vart det mitt givna frukost-te, som jag idag hälde en halvdl minimjölk i. Totalt ligger alltså min frukost på ca 65 kcal.

Blir ingen lunch för mig, men jag har inga middagsplaner, vilket skrämmer mig något otroligt mycket...

Tips är alltid välkommna!!

Btw, ska till läkaren idag, inte om min äs, och tror inte att dom kommer upptäcka den, men om en helt annan sak. Hatar sjukhus numera...


Ha det bra, skriver nog mer i kväll, efter det att jag käkat middag och så.

Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards