Never Good Enough

Alla inlägg den 7 april 2009

Av misslyckadeana - 7 april 2009 09:30

Mitt liv har varit jättbra senaste dagarna. Jag har gått ner en del i vikt, jag har varit helt hyper tack vare Alex, jag har vart på jättebra humös. Men igårkväll sabbades allt.

Det blir ingen filmkväll med Alex, för hon kunde inte den dagen hon sa från början.

Den jävla middagen igår fick mig att gå upp den jag hade gått ner sen söndagen.

Jag ska till polisen idag.

Sen ska jag hem till mamma.

Mina cigg är slut.


Hur mycket sämre kan det bli egentligen? Nej precis, mitt liv ligger redan på en tillfällig båtten. Det är inte oke!


Men men, snart ska jag börja göra mig iodning mig lite, för det är ju inte riktigt så jag springer ner på polisstation i natt-tröja och utsmetat smink xP

Ska försöka att inte äta, och bara fokusera på att jag ju faktiskt ska äta ikväll, så det är inte alls lönt att äta nu. Verkligen inte!

Så länge får ni ha det himla bra, så hörs vi.

Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards