Never Good Enough

Alla inlägg den 18 april 2009

Av misslyckadeana - 18 april 2009 13:59

Hela mitt liv är vänt upp&ner känner jag. Vet inte riktigt om jag vill acceptera det, men orkar inte vända det rätt igen heller.

Värst är det väl ändå med maten, äter som om det inte skulle vara något fel med det alls. Äter, äter, och äter lite till. Kan någon förklara för mig vad det är jag syslar med, för det här är inte okej...

Annars är det också...ännumer upp&ner.

Kärleken går åt helvette, skolan kunde gått mycket bättre, men skolkar minst en lektion varje dag just nu.

Varför måste allt hända på samma gång?

Varför kan jag inte få ha kontroll?

Varför ska mitt liv vara vänt upp&ner?


Ush och fy, det här är inte okej.

Och jag tror jag kommer vänta med att skriva tills mitt liv börjar röra sig i rätt riktining, när fötterna är på väg att stå på jorden igen...

Tills dess, ha det bäst, PUSS OCH KRAM <3<3

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards