Never Good Enough

Alla inlägg den 4 april 2009

Av misslyckadeana - 4 april 2009 22:34

Hej hej på er :)

Jag måste bara säga det att jag har haft en helt underbar dag.

Jag gick upp, fixade "frukost" (vevade runt lite gröt i en talrik o sen spolade jag ner det i diskhon). Sen hälde jag lite av min soppa i en termos för att ta med till stallet. Efter det gjorde jag samma sak med en termos kaffe :)

Åkte upp till stallet, träffade min underbara alex på bussen.

Hoppade av bussen efter ett tag och hälde ut soppan. Fan heller att jag skulle äta den liksom.

Kom till stallet, höll på med en del stallsyslor, mocka o så ni vet.

Red i typ en timme, kom tillbaka in i stallet, gjorde i ordning henne igen och så släppte jag ut henne. Gick in i fikarummet, drack mitt kaffe, väntade på bussen och åkte vidare till stallet där Alex rider. Hjälpte henne en del, och sen åkte jag hem. Träffa Ninni när jag klev av bussen, så gick hem till henne. Tog en kopp te. Kände mig ducktig som tackade nej till allt godis hon bjöd på. 

Gick hem, packade, åkte med Ninni in till stan, träffade en hel del kompisar, bland annat Nami, den människan är verkligen underbar, hon tar fram allt positivt i mitt liv, så vart på strålande humör. 

Typ 20 minuter senare träffade jag en kompis jag inte träffat på ca 2 år, så hände med som sällskap till donken, dom fråga om jag ville ha något, verka som dom kunde tänka sig att bjuda, men ducktig som jag var tackade jag så klart nej :)

Efter det började vi gå bort mot tågen, och vid halv tio var jag hemma hos pappa. Han trodde ju såklart att jag faktiskt käkat inne i stan, så vart bara en kopp med kvälls-te. 

Så nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Känns bra att inte ätit något annat än tuggummin, halstabletter, te och kaffe med mjölk i :)

Imorgon ska jag verkligen försöka vara lika ducktig :)

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards