Never Good Enough

Alla inlägg den 5 april 2009

Av misslyckadeana - 5 april 2009 22:19

Okej. Jag tänkre inte säga så mycket mer än att jag mår skitdåligt.

Jag åkte som sagt hem till mamma för att mormor skulle komma över och gratta mig. När hon kommer har hon en stor jävla tårta med sig. Fanns ingen chans att komma undan, så tog en liten bit, och åt upp hela. FAN.

När jag skulle hem till pappa igen valde jag att gå den sträckan som jag vanligtvis tar bussen. Det vart lite drygt en mil :)


När jag sen satt och väntade på tåget frös jag som en galning och bestämde mig för att köpa en kopp te ur en sån där automat. Kom inget te, bara pulvermjölk. Min mage blev inte så bra kompis med det, så spydde upp det efter ett par minuter.

När jag kom hem till pappa sen så gjorde jag riktigt te, men dum som jag var gjorde jag också två feta ostmackor till. FAN!

Sen tappade jag kontrollen helt, och tog en hel majsburk och tömde ut i en talrik, hälde på en hel del sötsur sås och åt upp allt.

Fy fan vad jag mår dåligt nu, ska nog in och "duscha" (alltså spy). Klarar inte av vetskapen om allt som håller på att döda min dröm och ett smalar jag...

FAN JAG HATAR MIG SJÄLV. JAG VILL BARA DÖ!!

Mat
Av misslyckadeana - 5 april 2009 09:46

Hej på er där ute.

Som sagt, igår var en underbar dag, och jag lever fortfarande på den glädjen.

Idag har jag inte ätit något än, inte ens ett tuggummi. Sitter dock och dricker kaffe nu. 

Hur som helst ska jag hem till mamma igen senare idag, mormor kommer över och ska tydligt gratta mig och min syrra eftersom vi fylde år för en vecka sen ungefär. 

Har jag tur blir det bara en kopp kaffe, har jag otur måste jag äta någon kaka eller så också, måttligt sugen på det.

Men men, sen när jag ska hem till pappa igen tänkte jag gå på en timmes promenad innan jag går hem från tåget, och så blir det nog ingen middag för min del. 

Kan, om jag håller i kontrollen ordentligt nu, bli en riktigt bra dag det här också :) Kanske inte behöver äta något alls :)

Jag kasnke skriver ikväll, efter min promenad och lite så. 

Ni får ha det bra. Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards