Never Good Enough

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av misslyckadeana - 4 maj 2009 09:42

Gud.Jag vet knappt vart jag ska börja asså. Min söndag gick superbra. Hela vägen fram till typ klockan 7 hade jag inte ätit någonting. Men då blev det ju såklart midag. Lagade den förvisso själv, så vart relativt nyttig sallad på 1 salladesblad, 5 skivor gurka, ett äpple och en kycklingfile. + en lite mindre nyttig sås.

Senare var jag på så dåligt humör, och hände en del saker här hemma som gjorde att jag genast började tycka grymt synd om mig själv. Ringde till Felicia som var underbart stöd <3 men hamnade ändå uppe på ICA med en påse godis, 678 gram. Fatta hemsk jag var!

Tryckte i mig ca 400 utav dessa, sen fick det vara. Sen vart ångesten för stor.


Nu i morse när jag vaknade för anra gången. (klev först upp typ 20 i 6 för att åka till skolan, sen bestämde jag mig för att skit i det, så gick och la mig igen) Så tryckte jag i mig säkert ett hg till utav gårdagens godis.  Började också på en kopp kaffe.

Efter ett tag gick jag in i badrummet och vägde mig. Och tro  det eller ej. Ett mirakel hade skett.

Jag hade inte gått upp någonting sen innn jag stoppade något i munnen på söndagen. Stog kvar på samma vikt, trots mitt failande. Otroligt!


Man tackar och bugar, och ska verkligen se till att hålla i kontrollen idag istället. Nu ska jag fortsätta neråt säger jag bara!


Men nu måste jag dra, innan mina päron hinner se vad jag skriver. Vore inte så bra.

Ha det gott. Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards