Never Good Enough

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av misslyckadeana - 7 maj 2009 19:46

Allt är åt helvete. Finns det någon därute som är sugen på att komma och klappa till någon, ge en fet jävla käftsmall, så är jag frivillig slagpåse!


Allt har gått så fruktansvär fel idag! Jättejättejättefel!

Vart frukost under överbevakning. Behövde egentligen inte äta lunch, men tog ändå 2 knäckemackor med typ sötsur sås och kryddor på. När farsans tjej vart och handlat kom hon hem med nybakat bröd och kexchoklad. Så vart en fralla med smör på. Kexchokladen sa jag dock att jag skulle äta på tåget, men smulade sönder den senare. Drack massa kaffe med mellanmjölk i också. Fail!

Senare när jag drog till den där take off´en så serverade de ju mat där också. Så av någon jävligt dum anledning tog jag en låda. Var tunbrörullar med potatissallad, riven morot och något mer i den. Fanns även en liten kexchokldasbit i och sen en festis. La kexchokladen i väskan, men åt resten. Juste...tog ett äpple också.

När jag gick från skolan smulade jag iaf sönder båda kexchokladerna, kändes bra. Men ändå... Typ det ändå bra på hela dagen.

När jag kom hem sen, smulade jag sönder alla jävla pringelschips jag hade i min "om-jag-får-hetsattack-låda".  Bara för att liksom. Jag vägrar "råka" stoppa i mig dom också idag. Fy fan vad jag skulle hata mig själv då!!

Som om jag inte redan gör det, men ändå!!


Nehe...Jag vete fan vad jag ska göra nu. Typ sova, glömma allt jävligt som hänt idag. Ta nya tag och se till att jag får gå ner i vikt imorgon igen. Jag står inte ut så här!


Ha det bra, och hoppas ni haft en bättre dag än jag.

Puss och kram <3<3


Känner mig som bilden nedan...

Mat
Av misslyckadeana - 7 maj 2009 12:07

Ush, jag gjorded ett grovt misstag idag. Jag klev inte upp när jag skulle, vilket slutade i att jag klevv upp s amtidigt som resten av familjen. Självfallet betyder ju det att jag måste äta frukost tillsammans med min kära mor, lillasyster och lillebror. Inte okej.

Försökte förriva tiden med att dusha, sminka mig med mera, men bara för att morsan är som hon är, hade hon inte ätit upp när jag väl kom ut i köket. Och säkert bara för att få en anledning till att bevaka mig passade hon på att tömma diskmaskinen när jag satt och åt. 

Och när hon väl kollar på kan man inte bara strunta i att äta, då blir det ett herrans liv!

Så det vart dessvärre en macka, plus att det fick bli mellanmjölk och inte minimjölk i te´t. Inte fan fick jag mäta upp mängdedn mjölk heller. Ush för att vara bevakad.


Hur som helst skulle jag till skolan sen. Men jag orkade verkligen inte. Skulle ha ett prov som jag skulle vara tvungen att skriva mvg på, och känded att det skulle gå åt helvete. Ville bara hem, men morsan skulle vara hemma hela dagen, så skulle behöva äta lunch tillsammans med henne isf. Så vart inte så.

Istället drig jag hem till pappa, eftersom vi aldrig äter lunch här hemma. 

Och ska ju iväg på take off på skolan jag ska börja på ikväll, så slipper middagen. 

Så antagligen blir det bara den där jävla mackan och ex antal koppar kaffe/te under dagen.

Men ändå. Skulle jag sluppit den där mackan hade jag vart på betydligt bättre humör.

Nehe. Nu måste jag börja plugga inför mitt jävla fysikprov som jag skulle gjort idadg, så att jag kan få mvg när jag väl skriver det.

Ni får ha det så bra.

Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards