Never Good Enough

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av misslyckadeana - 16 maj 2009 08:35

Okej. Jag är fullt medveten om att jag inte skrev igårkväll. Men det finns en orsak, jag vill inte göra bloggen till ett mörkt ångesthål. Och igår var en sån kväll när jag försökte äta bort ångesten, logiskt va, njaaaa. Sen när det inte gick så försökte jag spy upp den. Det gick inte heller jättebra. Så va på allmänt pisst humör igår. Är fortfarande jävligt besviken på mig själv och riktigt förbannad inombords, men det är sånt man får ta när man failar som mig!

Hade tänkt kompensera med en långpromenad nu på morgonen, men så känner jag det att jag har trotst allt lovat mig själv att jag ska klara att fasta hela dagen, och om jag ska upp till stallet är det kankse att utmana ödet med hur mycket jag faktiskt pallar. För jag skiter hellre i att äta, en att börja hetsa idag igen, och det enda man kompenserat med var en promenad. Känns inte lika bra. Så nej, ingen promenad för min del idag.

Däremot finns det typ färdigt te just nu, så ska väl in och ta en kopp.

Hörrni, STAY STRONG och gör inte som jag gjorde igår.

Ha det bra.

Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards