Never Good Enough

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av misslyckadeana - 8 maj 2009 19:50

Så.. Nu har jag  varit i stallet. Fejkat min middag, och levt så här långt på dagen på enbart 2 koppar kaffe och en och en halv kopp te, sitter dock med andra halvan just nu.

Känns bra, har ju till och med tärnat idag, så det känns toppen.

Har dessutom gått ner 5 hg sen i morse :)

På väg ner igen. Det känns underbar.

Plus att på måndag börjar jag, Amanda och Louise en tre veckor lång pepp-tävling.

Fan jag ska såååå lyckas nu asså!! :D


nehe, nu ska jag ta resten av mitt te, sen chilla resten av kvällen. Ha det bra.

Puss och kram <3<3

Mat
Av misslyckadeana - 8 maj 2009 08:21

Ush. Ångesten ligger o maler som bara den inuti mig just nu. Ångest över allt jävla skit jag stoppade i mig. Ångest över att jag antagligen gått upp i vikt. Ångesten över att jag inte kunde sova mer än ett par timmar inatt, eftersom tårarna bara strömmade och lindernas tillsist kändes som om de vore flådda. Ångest över att veta att det är en dag till i dag. En till risk att misslyckas.

Sen nu på morgonen så klev jag upp, vägde mig, och joooo självfallet har jag gått upp. 0.4 äckliga, riktigt riktigt äckliga kilon!


I alla fall så blir jag hemma idag. Ingen mat för mig säger jag bara.

Ska dock upp till stallet i eftermiddag, och då blir det till att ta med sig mat, så folk tror att jag ätit där.

För idag, idag fåååår jag verkligen inte äta mer. Kaffe, te och vatten får vara okej. Men ingen mat, macker eller så!! Absolut inte!!

Jag ska ju fan bli smal. Då funkar det inte att äta.


Men jag måste gå nu. Ska ut och promenera. Men skriver antagligen mycket idag. Ha det bra.

Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards