Never Good Enough

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av misslyckadeana - 6 maj 2009 20:35

Oj oj oj vad jag är glad asså!

Jag är verkligen supernöjd just nu.

1. Jag åt bara lite sallad till lunch, sen efter det bara en kopp kaffe, en kopp te och ett glas vatten.

2. Jag behöver inte oroa mig för att äta middag, alla har redan gjort det, och jag sa att jag åt hos en kompis.

3. Jag kom äntligen i mina 26:or igen!

4. Jag har träffat Elin för förtsa gången irl :D


Kan bli mycket gladare? Nja. Jag kan nog inte bli så mycket gladare idag i alla fall :P

Hoppas ni har haft en lika grym eftermiddag som jag.

Men nu måste jag plugga fysik, har prov i mogron, och det hänger på det om jag ska lyckas höja mig till MVG.

Men skriver i morgon.

Ha det bäst.

Puss och kram <3<3

Mat
Av misslyckadeana - 6 maj 2009 11:47

Hm...Vill ni veta en sak?

Jag hatar skolan...ovanligt va?

Nej men seriöst, jag fattar inte hur de tänkt sig vissa saker. Som idag, skulle vi ha först ett "elevens valda arbete"pass, sen ett till :S Bara för att spanska är flyttad till tisdagar istället. Fattar inte riktigt det där.

Hur som helst, så kom inte vår lärare, bra jobbat! O vad händer då? Jo...alla går ner till matsalen. Och vad händer i matsalen? Jo alla äter. Kom inte undan, så vart en talrik sallad för min del, lite blomkål, lite dillsås, lite chillimorötter, och så lite rivna morötter och vitkål i någon sås. säkert typ 100 kcal totalt. Så onödigt!

Men men... blir ingen mer mat idag tror jag. Ska ju träffa Elin efter skolan, och ska försöka stanna kvar hemifrån tills efter middagen, så jag kan säga att jag åt hos henne. För jag får inte stoppa i mig massa mer mat idag, det är inte okej!


Nehe.. Nu ska jag kolla thinspo, kankse ladda upp ett par bilder åt er, får se.

Men ni får ha det bra.

Puss och kram <3<3

Av misslyckadeana - 6 maj 2009 08:49

Okej. Dax att sätta sig i biktstolen och berätta om den värsta tisdagen på länge!

Jag åt lite av syrrans godis, jag åt TIO fucking pringelschips, och jag åt massa middag. Fan va sämst man kan vara!!

Det gjode sig nämligen påmint idag, när jag vägde mig, hade gått upp mina 0,3 kilo som jag gått ner innan. Fan asså!

Och så nu på morgonen, blev så ruskigt sugen på mackor, men tror jag lyckats intala mig att jag inte får äta dom. Och speciellt inte efter att ha gått upp i vikt. Noway!


Så sitter här med min kopp te istälelt, ska snart gå och byta om och sen till skolan. Och efter skolan...Då blir det nice...Jag ska träffa Elin, super härlig peppvän, så det känns sjukt bra. Vi ska ut på långpromenad också verkar det som. Skönt, då kanske något hekto kan försvinna.

O så ska hon få se min thinspo-bok, blir nog ganka peppande, jobbat med den ganska mycke senaste dagarna.


Hur som helst, ni får ha det bra.

Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards