Never Good Enough

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av misslyckadeana - 14 maj 2009 22:31

Ojojoj vad jag är pepp just nu. Kan inte beskriva med ord hur underbart jag tycker allt är just nu faktiskt.

Var och tränade idag, gick hem efter ett tag, drack massa kaffe, åkte till stan, testade kläder, har gått ner en jeansstorlek till, åkte till egalia, skippade middag, tog bara två koppar te, åkte med tuben, men jag och Leroy bestämde oss för att vara duktiga, så vi gick i ca 40 minuter och åkte inte fören med nästa buss, kom hem, hade gått ner ytligare 5 hg idag, så är bara 2 hg från min tidigare lägsta vikt.

Så nu jävlar gäller det, jag ska vara nere på 49,5 innan sista maj, det är fan bara 2 kilo, och har drygt 2 veckor på mig, det borde väl inte vara så svårt?

Fan, jag är gryyyyymt pepp just nu.

Plus att jag ska träffa Elin imorgon, skippar frukost, lunch och middag imorgon, istället blir det en 1.5 timmes promenad på morgonen, och så får vi se vad som händer på kvällen med Elin. Något bra blir det säkert iaf.

Och lördag, då blir det stallet hela dagen, så slipper äta då med, plus att jag ska rida och jobba lite i stallet. Bränna fett :P Härligt härligt! :D

Wiiie, jag är så hyperglad just nu. Länge sen jag var det, men är det verkligen nu.

Men jag ska sova, ska trots allt upp halv 6 imorgon om jag ska hinna ut på promenaden jag tänkt mig.

Men ha det bra gott folk.

Puss och kram <3<3

Mat
Av misslyckadeana - 14 maj 2009 06:08

Sådär, nu sitter jag och väntar på att köket ska bli ledigt, så jag får "äta" frukost för mig själv.Dessvärre kan det väl ta ett tag.

Men men, jag har positiva nyheter också, idag var jag bara 0,7 kg från min absolut lägsta vikt :) Och eftesom jag antagligen inte behöver äta något alls idag känns det himla bra, då kan jag nog ha gått under den vikten ganksa så snart :)

Fast funderar seriöst på att gå ner til ICA innan vår träningsdag börjar, för jag vill inte gärna svimma, och eftersom jag inte åt något alls igår, och ska träna flera timmar idag, så är det nog bäst att ha något litet.

Men om jag äter det där äpplet får det absolut inte bli något mer under dagen, hade trots allt planerat att inte äta fören tisdag, då kan man inte fail redan på torsdagen.

Nehe, köket är nog snart ledigt, och tills dess tror jag att jag ska dra på mig mina nya träningskläder och känna peppen komma :P

Ha det bra idag!

Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards