Never Good Enough

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av misslyckadeana - 20 maj 2009 19:50

Ush säger jag bara. Ush på så fruktansvärt mycket. Allt är ett stort ush, har ni märkt det?

Maten går åt helvete, är svagare än någonsin vad det gäller att stå emot. Inte okej!

Kärleken är ett stort ush. Inga kommentarer. Bara ett rent helvete.

Skolan är ett fruktansvärt, gigantiskt USH! Min mentor ringde hem till morsan idag och berättade om all min frånvaro. Förstår inte riktigt morsan som väljer att ringa Åsa och snacka med henne om det, så att Åsa ska snacka med mig. Omvägar is the shit verkar det som.


Buh. Jag vill dö. Har sån jävla ångest. Jävla Åsa. Vi var uppe och handlade. Så när hon kommer ut (jag stog ute och vakta cykeln som inte har något lås), så har hon köpt; Kexchoklad, Glass, Vitt mjukt bröd (pågen), Ost.

Så när vi kom hem hade jag inte så mycket val, vart både glass (med grädde, hann inte säga till innan Åsa vräkt på det på mina FYRAHUNDRA FEMTIO gram glass.

Efter det tråk-åt jag två mackor med ost på. Efter det var det totalt fem digestivekex, varav två med smör och ost på. Vart även två femtiofem-grams kexchoklad där emellan.

Snälla. Döda mig. Jag ber er. Jag orkar inte med sån här ångest. Jag orkar inte med hetsattacker. Jag orkar inte med att vara fet. Jag orkar inte!


Och som om inte allt jag ätit vore nog, så failade mia idag, hon lät mig inte spy upp mycket alls. Och ana sviker mig, eller så är det jag som sviker henne, genom att inte motivera mig själv till att ut och träna heller. Allt jag tränat idag är ca 40 minuters promenad. Det är ta mig fan inte okej!


Nehe, jag tror jag ska gå och usha mig någon annan stans. Jag tror inte ni är jätteintresserade av att läsa om allt mitt grova självhat ändå.

Byebye, and take care!

Puss och kram <3<3

Av misslyckadeana - 20 maj 2009 08:22

Onsdag idag då då. En onsdag då morsan är i skolan, jag sitter hemma, och allting rullar på som vanligt. Men vad är som vanligt då?

Jo, jag vaknar, går upp, väger mig, fejkar frukosten, går ut på promenad, drar till stan, "äter middag" hos en kompis, kommer hem till typ 10.

Så det är ungefär mina planer för idag också. Och...Tro det eller ej, men jag känner mig stark. Jag tror jag kan överleva utan någon som helst mat. Inte ett äpple ska det bli ens en gång. Jag ska klara mig på kaffe och te!

För, det är ju trots allt väldigt nära bad säsong nu, och jag är inte med på att visa mig i bikini så som jag ser ut. Det måste bort 3.4 kilo innan jag över huvudtaget kan tänka mig att bada med andra, och ska jag ner 3.4 kilo så gäller det att kämpa lite. det är inte jättesvårt, men ändå...


Nehe, jag behöver te. Skriver säkert mer idag, eftersom jag kommer sitta hemma så gott som hela dagen.

Ha det bra.

Puss och kram <3<3

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards