Never Good Enough

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av misslyckadeana - 17 maj 2009 22:04

Okej, jag känner att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Min dag har varit väldigt snurrig må jag säga!

Först och främst började hela dagen med ett ordentligt hungersug. Men vart bara kaffe och te.

Vid 12-tiden kom min farmor över, och hon hade tårta med sig. Och självklart var den biten till mig.

Visst, jättegulligt - om jag inte varit ätstörd.

Men som tur var hade jag och pappa lite brottom därifrån sen, eftersom att han och jag skulle iväg och shoppa tillsammans med min mamma.

Och i all hast "glömde" jag att få med mig tårtbiten ändå. Så slapp äta den. Istället sitter pappa hemma och tjockar i sig den just nu. Men jag slapp!

I alla fall så kommer vi såsmoning om iväg bort till Vällingby, möter upp morsan, och kliver in på H&M. Farsan är väl inte direkt den som tycker att det där med shopping är det roligaste som finns, så han och mamma gick iväg och tog en fika medan jag testade vilka kläder jag ville ha. Hängde undan dom när jag var klar, och gick sen bort till fiket. Det var precis att morsan hunnit äta upp sin bulle när jag kom. Skönt det, annars hade jag nog blivigt jobbigt sugen asså.

Hur som helst så gick vi tillbaka till H&M och morsan såg till att få kläderna betalda. Så nöjd och belåten satt jag såsmåning om i bilden på väg hem, med mina jeans i storlek 25 i en av påsarna.

Väl hemma stod maten redan på bordet, och jag mamma och pappa satte oss till bords för att hugga in på wooken. Det var läskigt gott, och jag som bestämt mig för att inte äta några såser alls, kunde inte låta bli dom som stog på bordet idag. Känner mig som världens glupskaste elefant som klev från bordet med två stora portioner wook med ris till, plus ett glas minimjölk i kroppen.

Men men, efter middagen visade jag upp lite utav dom nya kläderna, och efter det att min syrra och jag stått och snackat kläder ett tag, så frågade jag om jag inte kunde få testa hennes 24:or.

Och...tro det eller ej...Jag kom i dom!

Så visst fanns glädjen där ett par minuter. Men sen kom ångesten tillbaka. Jag har ätit idag. Fel! Hade det vart talangjakten på 4:an hade Bert lätt satt ett rött kryss när jag tog min första tugga, och det gjorde ana med måste jag säga. Är utbuad ur min egen kropp!

Ja...Ni med äs vet säkert ganska precis vad som kan snurra i huvudet på en.


Hur som helst så snackade jag i alla fall med Amanda efteråt, och hon vart väldigt glad över att höra det där med jeansen. Så ville hon otroligt gärna se bild på mig. Så... Känsliga tittare varnas, för nedan följer bilder på en av sveriges äckligaste 53-kilosklossar (ja, jag har gått upp jättemycket under helgen, jag vet :'(  )


Av misslyckadeana - 17 maj 2009 10:08

Hm... trots att det gick som det gick, har jag precis konstaterat en sak.

Jag har gått ner 5 kilo på tre veckor, det tycker jag är helt okej.

Så, det finns faktiskt ljusa, positiva saker för min del med :P

Det var bara det.

Puss och kram <3<3

Av misslyckadeana - 17 maj 2009 09:50

Ojojoj, nu skäms jag så där jobbigt mycket igen. Ångesten är på långbesök. Hon finns här hela tiden. Verkligen hela tiden!

Allt gick superbra igår. Åt inget på morgonen, ingen lunch. Åkte till stallet, kastade middagen. Innan jag åkte lyckades jag övertala farsans tjej om att hon skulle köpa frukt så vi kunde göra fruktsallad, istället för att hon skulle köpa hem typ två kilo godis.

Men så när jag kom hem efter stallet, det var då allt braka samman.

Jag gjorde iordning våran fruktsallad, och åt mycket utav den! På slutet vart det massa vispgrädde på också, bara för pappa o hans tjej alltid har det på, och dom tvingade mig att smaka. Vindruvor va jättegått med grädde till, så testa det inte, jag vill inte att ni blir fast som jag blev!

Hur som helst så kokade jag lite te efter det. Och tror ni inte att pappas tjej köpt hem bröd också, frallor.

Så vart jättesugen på det, och tryckte i mig två jävla frallor. Varför?!!

Ush och fy! Så det är väl bara till att säga välkommen till ångesten, hon lär väl börja känna sig hemma snart.

Uuuuush, gick upp 8 hg utav det. Hemskt, hemskt, och mera hemskt!

Hur fan kunde jag?!!!

Nehe, som sagt, tanken med den här bloggen är inte att den ska vara ett mörkt ångesthål, så är nog dags att sluta klaga nu.

Men önska mig lycka till är ni gulliga, för måste äta middag tsm med mamma ikväll. Bajsa! Fan vad jag inte vill!!

Lalalalala...inte på humör.

Hoppas ni mår bättre och kan kontrolera er själva bättre än vad jag kan.

Men nu ska jag dra. Ska dra och shoppa med pappa och morsan, och jag hoppas oändligt att jag fortfarande kommer i 25:or, trots helgens failande!

Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards