Never Good Enough

Direktlänk till inlägg 17 maj 2009

Jag kan bättre!

Av misslyckadeana - 17 maj 2009 22:04

Okej, jag känner att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Min dag har varit väldigt snurrig må jag säga!

Först och främst började hela dagen med ett ordentligt hungersug. Men vart bara kaffe och te.

Vid 12-tiden kom min farmor över, och hon hade tårta med sig. Och självklart var den biten till mig.

Visst, jättegulligt - om jag inte varit ätstörd.

Men som tur var hade jag och pappa lite brottom därifrån sen, eftersom att han och jag skulle iväg och shoppa tillsammans med min mamma.

Och i all hast "glömde" jag att få med mig tårtbiten ändå. Så slapp äta den. Istället sitter pappa hemma och tjockar i sig den just nu. Men jag slapp!

I alla fall så kommer vi såsmoning om iväg bort till Vällingby, möter upp morsan, och kliver in på H&M. Farsan är väl inte direkt den som tycker att det där med shopping är det roligaste som finns, så han och mamma gick iväg och tog en fika medan jag testade vilka kläder jag ville ha. Hängde undan dom när jag var klar, och gick sen bort till fiket. Det var precis att morsan hunnit äta upp sin bulle när jag kom. Skönt det, annars hade jag nog blivigt jobbigt sugen asså.

Hur som helst så gick vi tillbaka till H&M och morsan såg till att få kläderna betalda. Så nöjd och belåten satt jag såsmåning om i bilden på väg hem, med mina jeans i storlek 25 i en av påsarna.

Väl hemma stod maten redan på bordet, och jag mamma och pappa satte oss till bords för att hugga in på wooken. Det var läskigt gott, och jag som bestämt mig för att inte äta några såser alls, kunde inte låta bli dom som stog på bordet idag. Känner mig som världens glupskaste elefant som klev från bordet med två stora portioner wook med ris till, plus ett glas minimjölk i kroppen.

Men men, efter middagen visade jag upp lite utav dom nya kläderna, och efter det att min syrra och jag stått och snackat kläder ett tag, så frågade jag om jag inte kunde få testa hennes 24:or.

Och...tro det eller ej...Jag kom i dom!

Så visst fanns glädjen där ett par minuter. Men sen kom ångesten tillbaka. Jag har ätit idag. Fel! Hade det vart talangjakten på 4:an hade Bert lätt satt ett rött kryss när jag tog min första tugga, och det gjorde ana med måste jag säga. Är utbuad ur min egen kropp!

Ja...Ni med äs vet säkert ganska precis vad som kan snurra i huvudet på en.


Hur som helst så snackade jag i alla fall med Amanda efteråt, och hon vart väldigt glad över att höra det där med jeansen. Så ville hon otroligt gärna se bild på mig. Så... Känsliga tittare varnas, för nedan följer bilder på en av sveriges äckligaste 53-kilosklossar (ja, jag har gått upp jättemycket under helgen, jag vet :'(  )


 
 
melan

melan

18 maj 2009 17:31

Jag vill också ha sådär synliga höftben!
Och ett par 24or skulle jag nog bara kunna drömma om att komma i. Har ett par cheap monday i 26or som är tajt som fasen. Mitt mål är att komma i dem!:)

http://thinnerme.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av misslyckadeana - 17 oktober 2010 19:26

Nu har jag inte varit inne på väldigt, väldigt länge, utan bloggat på andra adresser. Dessvärre togs min senaste blogg bort pga "olovligt matrelial", så jag bestämde mig för att ta mig tillbaka till den här.   Jag kan inte riktigt beskriva det ...

Av misslyckadeana - 7 juli 2010 09:02

Inte varit inloggad på extremt länge. Men fick ett mail som påminde mig om bloggen. Hade fått ett par nya kommentarer. Båda om inlägget om min fruktdiet. Dessvärre minns jag inte längre varken hur länge jag höll på eller hur mycket jag gick ner. ...

Av misslyckadeana - 5 oktober 2009 12:57

Hej. För er som följde min blogg här på bloggplatsen.se tidigare, kan jag säga det att bloggen har fått flyta runt lite sen dess. Men nu finns den på www.kaosflikka.blogg.se för den som vill fortsätta följa mig. Dock har det hänt en hel del i mit...

Av misslyckadeana - 22 juli 2009 15:17

Då jag har trøttnat på att inte kunna ändra designen och så i några mängder vad det gäller den här bloggen på bloggagratis, har jag valt att flytta den till en annan domän. Før er som är intresserade av att fortsätta følja min blogg, skriv en kommen...

Av misslyckadeana - 22 juli 2009 14:14

Shit, jag kan inte fatta vad som hänt med mig. Jag är så otroligt låg idag. Jag klara inte att gøra någonting. Varken äta eller träna. Sitter bara ute på balkongen, røker och surfar på nätet. Har inte ens kommit ur sovtrøjan än. Men men, när ungar...

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards