Never Good Enough

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av misslyckadeana - 13 maj 2009 21:03

Ja efter idag är jag väl i alla fall ett steg närmare perfektionen än vad jag var igår. Har fastat hela dagen, bara en kopp kaffe, en kopp te, en läkerol och tre tuggummin :)

Känns otroligt bra faktiskt. Plus att jag vart i stan och köpt nya träningskläder, peppande!

En kompis till mig var med in i provrummet när jag skulle köpa dom också, och fick himla mycket fina komplimanger för min mage :o

Inte så jag tackar nej till det, men kan verkligen inte hålla med.

Jaja, hur som helst så ska jag väl sova snart, sömn tränger undan hungern :)

Och måste dessutom ha kraft och ork till imorgon. Ska ju inte äta då heller, men ska däremot träna friidrott hela förmiddagen (idrottsdag med skolan :D )

Så, god natt på er gått folk. Ha en härlig kväll, och skriver mer imorgon.

Puss och kram <3<3

Mat
Av misslyckadeana - 13 maj 2009 07:38

Jag kom på typ jordens bästa idé igår känns det som :P

Det är nämligen så att jag har sovmorgon idag, vilket gör att jag dels inte äter frukost med familjen, och dels att jag slipper gå till skolan med min syrra.

Så därför vart det här lite enklare. Ska nämligen, när mamma är på väg ut med hunden, gå upp och ta en kopp te, in och göra mig i ordning, sen ska jag dra till "vallen" (en idrottsplats) och köra gärnet med olika typer av friidrottsgrejer. Beror ju så klart på vad som finns framme, men gör det som är möjligt.

Sen efter det drar jag tillbaka till skolan, lagom tid så att jag inte hinner äta lunch.

Är med på en av lektionerna, sen drar jag in till stan. I stan ska jag träffa Elin, en av mina peppvänner. Det blir till att gå runt lite i stan och sen lär vi hamna på något kafé med varsin kaffe eller så. (om mina pengar räcker till något alls :/  )

Lär väl dra mig hemåt igen vid typ 6, och då bär det raka vägen hem till syster för att ta och pallra oss ut på promenad :)

Lär nog inte vara hemma igen fören vid typ 8, så antagligen slipper jag middagen också :)

Och är det så att jag mot för modan måste tvinga i mig lite middag så kommer jag ju ha tränat en del, så det får vara okej isf.

Nu ska jag sova lite till, sen ska jag iväg o träna.

Men ha det bra.

Puss och kram <3<3

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards