Never Good Enough

Alla inlägg under maj 2009

Av misslyckadeana - 2 maj 2009 21:46

Lördagkväll. Vad gör ni? Sitter ni på någon fest någonstans ov dricker massa sprit, som alla andra?

Ja, inte jag iaf. Sånt gör inte jag. Det är massa kalorier i alkohol som ni säkert vet. Och även om ni kanske inte bryr er, är det en sån sak som jag kan ligga och böla timmtal över. Så, nej jag är inte ute och festar.


Istället sitter jag hemma och dricker starkt citronvatten. Det gör att man inte blir så hungrig, för äta, det gör man bara inte!

Speciellt inte efter en bra dag. För idag har det faktiskt gått ganska bra med maten.

Ingen frukost, förutom en kopp kaffe.

Ingen lunch. Mellanmål vart 5 vindruvor. Middag vart en halv burk mcdonalds bönsallad. Middagen låg faktiskt bara på ca 45 kcal.

Kvällsfika blir citronvatten i massor, och kaaaanske ett par gurkskivor/en knäckemacka/äpple. Får se lite. Blir nog te också. Hm...Måste tänka igenom det både en och hundra gånger först bara....


Nehe, ska kolla lite thinspo också, så det blir lättare att stå emot olika typer av "nyttigt snacks" sen.


Ha det bra. Puss och kram <3<3

Mat
Av misslyckadeana - 2 maj 2009 10:58

Hallå där :) Nu är det så att det är lördag förmddag, och en väldigt bra sådan :)

Det är nämligen så att trotts att jag failat vid ett par tillfällen i helgen, har jag gått ner nästan 2 kilo sen i torsdags :)

Känns härligt! ^^

Idag blir det till att vatten/te7kaffe-fasta, kaaaanske ett äpple senare, men inget annat. Tror jag kan klara det, vilket känns grymt underbart :)

blir nog inte så mycket mer mat än så imorgon heller tror jag, iarf inte om jag ker hem på kvällen imorgon.

Måndag blir lite jobbigare, tror jag kommer behöva äta både frukost, lite lunch, och middag.

Tisdag samma sak. Onsag samma. Torsdag slipper jag iaf middagen, och ska försöka slippa lunchen med. Fredag slipper jag nog middagen.

Känns som att det kan bli en okey vecka ändå :)

Håll tummarna för mig nu. Jag ska ner minst ett kilo till innan nästa fredag.


Btw, jag vill bara tacka min underbara peppkompis också, du gör allt så mycket lättare gumman :3


Puss o kram på er, för nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen ska jag iväg till stallet :)

Pusspuss <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards