Never Good Enough

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av misslyckadeana - 1 juni 2009 10:49

Jag är ledsen att jag inte skrivit på länge nu, men det har hänt så fruktansvärt mycket saker i mitt liv, och jag har inte haft någon direkt koll på hur jag ska hantera saker och ting. En sån sak har vart maten. Trodde först att det skulle bli bättre om jag blev frisk, att det skulle bli ett problem mindre liksom. Men sen hände det lite saker igen, och all motivation till att bli frisk försvann. Jag skulle kämpa för en viss person, men det är inte lika inspererande just nu. Förlåt, känns som jag sviker dig. Men kan inte svika mina drömmar.

Så...Nu är jag till baka på ruta ett, jag har gått upp ett par kilo, har inte jättebra motivation för att gå ner dom igen, men har ingen aptit just nu, så lär bli att jag börjar gå ner lite grann, och såfort siffrorna minskar lite börjar motivationen att komma igen. Så vi hoppas på det. Ska under 50 innan midsommar. Och vill ligga på ca 48 när jag åker till Norgo den 19 juli. Så...Det är bara att kämpa på.

Åter igen, förlåt för att jag inte klarar utav att vara din tuttfia! (intärngrej)

Men nu måste jag plugga, har massor kvar att göra innan skolan slutar. Men ha det bra.

Puss och kram <3<3

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards