Never Good Enough

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av misslyckadeana - 25 juni 2009 17:39

Jag ger upp den här veckan nu asså. Den har gått åt helvete, och verkar inte bli så mycket bättre...

Visst ska jag kämpa, men orkar nog inte tänka på mat lika mycket just nu, det ger ändå inga resultat eftersom alla är på mig just nu.

Men från och med söndag ska jag vara hos pappa lite mer igen, då kan jag börja försöka lite mer seriöst igen, för då är det lättare att faktiskt lyckas också.

Men kommer säkert skriva här i bloggen och så ändå..

Det var det enda jag hade att skriva just nu, egentligen.

Men ni kan få en snabb uppdatering om vad jag ätit idag också.


Frukost: Havregrynsgröt (3/4 dl havregryn)+ ½ kopp kaffe med minimjölk

Lunch: Inget

Mellanmål:2 wasa delikates, 2 pågenskivor med smör och ost på, 1 kopp kaffe med minimjölk, ett äpple

Middag: Ska bli blomklåsgratäng, och blir väl typ potatis till. Ska försöka ta så lite som möjligt, men har inte riktigt orken att stå emot känner jag.. :/



Av misslyckadeana - 25 juni 2009 11:30

Äntligen...Äntligen kansek mitt småätande kan få försvinna. För om det beror på den teorin som jag hoppas på...Så beror det på att jag skulle ha mens. Och när mensen väl kommer, då är ätanadet över. Det brukar vara så.

Och...Nu börjar ni nog fatta. Men ändå... Min mens kom idag! Så...Nu är det bara till att hoppas på att det går att kontrolera sig själv lite lättare igen :)

Vart en kopp kaffe, och 3/4dl havregrynsgröt till frukost. Ca 85 kcal totalt.

Vart dessvärre jogging imorse som jag hade tänkt. Är tvungen att time:a den med när resten av familjen är vaken, och då var jag tvungen att ställa klockan på halv 8. Men när alarmet väl gick var jag helt slut, så stängde bara av den och somnade om. Men men...Imorgon, då jävlar om jag inte springer! Då ska jag ju på resturang på kvällen också. Fan. Jag vill inte!

Men men... Alla andra verkar äta lunch nu, kommer dom och säger till mig kommer jag nog säga "men jag åt ju precis frukost, jag är inge hungrig"

Så slipper nog lunchen iaf, eftersom jag ska till kuratorn sen. (INTE OM ÄS)


Men sen blir det väl familjemiddag. Om jag inte kollar kläder och sen drar in till stan och tigger cigg förstås. För tigga cigg är jag i jävligt stort behov utav...

Men aja...Måste ändå äta middag när jag kommer hem... Men får förhoppningsvis äta den själv iaf :)

Nej, nu ska jag gå.

Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards