Never Good Enough

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av misslyckadeana - 20 juni 2009 22:34

Jag känner mig riktigt bra just nu. Var jätteorolig att jag skulle hetsa nu när vi handlade chips, men nu har det funnits hemma i nästan 2 timmar, och jag har inte tagit ett enda. Och helt ärligt... Jag ljuger inte när jag säger att jag inte ens är sugen eller ens skulle vilja ta ett enda. Har sån kontroll  över min kropp just nu så det är sjukt galet vad härligt det är :D

Hoppas den kontrollen stannar kvar länge nu. Det behövs!

Ska sova snart.  Men skriver imorgon.

Puss och kram <3<3

Mat
Av misslyckadeana - 20 juni 2009 21:27

Japp idag när jag kom hem till pappa visade det sig att det inte var riktigt lika kul som jag hoppats på, för jag och pappas tjej gick upp och handlade ganska så direkt. Och precis innan vi gick så skriker pappa åt oss att köpa hem chips.

Men väl på väg till centrum sa jag till farsans tjej att jag hellre ville ha hallon och kiwi som snacks, så hn köpte det till mig. 

Så kom vi hem igen, och nu sitter alla och moffar i sig både chips och glass. Medan jag precis ätit upp mina hallon och mina kiwisar. Men men, bättre det än chips iaf!

Plus att jag fick henne till att köpa minimjölk istället för mellan mjölk, och minimatlagningsgrädde. Så...Lite bra blev det i alla fall. 

Men känns ändå fail att brutit fastan :/

Men skit samma. Hallon ökar förbränningen, så det va väl ganska bra trots allt. 

Nu ska jag kolla AM lite, sen ska jag nog sova ganska snart, innan jag tappar kontrollen och häver i mig massa chips.

Puss och kram tills vidare! <3<3

Mat
Av misslyckadeana - 20 juni 2009 11:15

Nu är jag hemma efter min första promenad i alla fall.

Det känns både bra och dåligt måste jag erkänna.

Bra eftersom jag har varit ute. Fått motion och andats frisk luft. Och gått ner i vikt (vägde 5 hg mindre när jag kom hem igen ^^ )

Men dåligt eftersom att ungefär halva promenaden jag planerat var belagd i motionsspåret, och den andra halvan längs med vägar osv. Men när jag var klar uppe i spåren var jag så slut i kroppen att jag valde att gå hem.

Även om det blev 1½ timmes promenad så kunde jag gått mer. Jag kunde gått med!!

Men men. Vi får se lite hur det går med följande promenader. Vill inte gärna svimma mitt ute på gatan. Så om jag får lite energi utav kaffet som är på gång nu så lär jag gå i alla fall lite utav den biten som jag räknat med att gå i eftermiddag.

Men annars lär det bli till att ta bussen ändå. 

För även om det är så att man känner att man verkligen lyckats när man svimmar vet jag inte om det är värt risken. :/

Men... Jag skriver när jag kommer hem till pappa igen, så berättar jag hur resten av dagen gått.

Puss och kram på er! <3<3

Av misslyckadeana - 20 juni 2009 08:38

God morgon bloggen, och alla läsare!

Vaknade nyss, och ska bara dra på mig lite kläder, tvätta bort allt gammalt smink, och möjligen dricka en kopp te.

Sen bär det ut på promenad. Lång promenad. Skulle tro att jag blir bobrta mellan två och tre timmar totalt.

När jag kommer hem sen ska jag bara plocka ihop mina grejer, se till att allt är i sin ordning här hemma och lite så.

Sen bär det ur på nästa långa promenad. Den kommer bli ungefär två - två och en halv mil lång :D Och bara för att tillägga, den andra promenaden jag ska ta... Den brukar ta ca 40 minuter med buss, så det är en ganska bra sträcka :D

Nehe... Te, kläder, cigg, lite smågrejjer innan jag kan dra ut. Bästa att börja göra mig i ordning redan nu då.

Men jag skriver mer ikväll antar jag.

Måste ju få uppdatera er om hur min fasta går!

Ha det bra så länge.

Puss och kram <3<3


(inte jag på bilden )


Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards