Never Good Enough

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av misslyckadeana - 21 juni 2009 21:57

Ojojoj... Min kväll känns genast så grymt misslyckad. Så fruktansvärd!

Kom hem från pappa. Hela vägen hade jag varit jättehungrig, så för att få tyst på magen så kokade jag lite te. Och eftersom jag kännt mig så sjukt svag hela dagen, och inte gärna ville svimma, valde jag att ta en knäckemacka med lite keso, gurka och kryddor till. Satt och mumsade på den i soffan samtidigt som jag pratade lite med mamma.

Konstaterade att den där mackan va ju väldigt god. Så tog en till.

Fortfarande sittandes och prata med morsan i soffan.

Så häver hon ur sig den såååå briljanta ideen att vi skulle ut och ta våran "avslutningsmiddag" på fredag. Hela tjocka familjen ska till en resturang för att fira att jag, min syster, min bror och min mamma gått ut någon form utav skola.

Någon som har något bra tips är nästan beordrade att skriva en kommentar :P

Men nu ska jag... Jag vet inte... Vill ut och ta en cigg. Men morsan lär dampa då...

Sova snart då...

Puss. Skriver imorgon!

Är hon helt dum i huvudet?! Jag, på en resturang?

Seriöst. Vad ska jag göra? Jag dör snart i mina fina panikattacker!

Av misslyckadeana - 21 juni 2009 12:05

Rubriken säger ju nästan allt... Jag hatar min våg. Verkligen dags att byta batteriet i den. För vad har jag som intag idag? Jo, ca 7 dl kaffe.

Och okej, inte för jag tror ni vill veta, men har vart på toa, och gjort både 1 och 2 ett par gånger under dagen.

Men trots det envisades vågen med att jag säkert gått upp 1.4 kilo, på grund av 2 dl kaffe :S

Sen typ 20 minuter senare vägde jag mig igen. Först utan kläder, och då va det samma som när det var elak tidigare under dagen. Sen när jag tog på mig kläderna, så visade den 9 hg mindre! :s 

Men efter det så vägde jag mig igen, utan kläder, och då var siffrorna genast nere på det jag tror stämmer. Men ska väga mig ikväll, hemma hos mamma, för den vågen går att lite på på ett lite annat sätt. 

Jaja, förlåt att jag skriver massa onödiga saker. Men har inte så mycket bättre för mig, och just det där irriterade mig så grymt mycket.

Nehe, skriver ikväll istället.

Ha dedt bra, och fortsätt kämpa dagen ut.

Puss och kram <3<3

Av misslyckadeana - 21 juni 2009 10:04

Jag måste bara få säga det, att jag känner mig stark idag. Inte fysiskt, för är helt slut i kroppen. Men psykiskt.

Vi har glass, chips, vit pågenlimpa, ost, och säkert massa annat fettigt hemma. Och vad gör jag? Jo jag nöjer mig gott och väl med mitt kaffe :) 

Trodde inte det skulle gå så bra när jag fastat fredag, och klarat mig på ca 200 kcal på lördagen. Men joo då ^^ 

Jag har kontrollen. Och jag hoppas verkligen att den är här för att stanna :)

Det var bara det.

Puss o kram <3<3

Av misslyckadeana - 21 juni 2009 09:11

God morgon på er, alla fina läsare!

Tänkte bara att ni skulle få ta del av dagens planer. De ser ut så här:

F: Kaffe med minimjölk

L: Kaffe med minimjölk

M:  Inget, fejkad.


T: Ca 3-4 timmars promenad totalt :)


Ska åka hem till mamma idag. Det känns läskigt. Blir alltid mycket mera mat där hemma. Men idag kommer iaf att gå okej. Är mest orolig för resten av veckan.

Någon som har tips på ursäkter till att inte äta med familjen, eller att få äta något annat till lunch än vad dom äter?

Är i desperat behov av tips just nu. Kommer att gå åt helvete, så snälla...! Kommentera med era små tips :)


Utöver att jag är rädd för veckan som kommer är jag på ganska bra humör. Jag går neråt. Ganska mycket neråt. För visso är det mesta antagligen bara vattenvikt, men det är ändå ett par kilo mindre på vågen.

Har faktiskt gått ner 1.9 kilo sen i fredags morse :)


Ska bli lite intressant att se vad vågen står på ikväll ^^ Men men, nu ska jag se till att gå ut och koka mitt kaffe. Skriver mer under dagen.

Ha det bra tills vidare. Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards