Never Good Enough

Alla inlägg den 19 juni 2009

Av misslyckadeana - 19 juni 2009 18:50

Så där. Då var jag hemma från stallet igen.

Hittills har min dag gått jättebra måste jag få erkänna. Jag har enbart druckit två koppar kaffe, den ena med en del mellan mjölk i, och den andra med bara lite minimjölk i. Känns bra det.

Och nu till en utav de absolut bästa grejerna, jag är ensam hemma. Ingen kan bevaka hur vida jag äter, eller inte äter. Och ingen behöver verka misstänksam när jag går ut och går 2 timmars promenader!

Synd bara att det härliga kommer att vara över redan i morgon :/

Men men, jag ska ta vara på den tid jag har, ingen middag, absolut ingen middag! Och självklart blir det lite träning i form utav situps, benlyft mm. senare ikväll. Imorgonbitti hoppas jag på att regnet är helt borta, så jag kan börja dagen med en riktigt lång och härlig promenad. Självfallet blir det ingen frukost eller lunch då heller, utan ska underhålla mig själv med thinspo och så :)

Senare på eftermiddagen ska jag åka hem till pappa igen. Blir till att säga att jag åt middag hos mamma, och sedan gå en utav de sträckorna som jag vanligtvis brukar ta med bussen.

På söndag blir det ingen frukost eller lunch, utan bara kaffe. På eftermiddagen/kvällen blir det till att gå samma sträcka som på lördagen, och sen komma hem till mamma igen, och åter säga att jag åt hemma hos pappa :)

Jag tycker helgens planer är optimala :D

Nu väntar jag bara på att en kompis ska höra av sig till mig, så blir det hem till henne, förhopningsvis bada lite i hennes grymt härliga badkar, snacka lite skit och dricka en eller möjligen två koppar kvällste. Efter det bär det av hemåt igen, och bara kolla thinspo :D

Tror jag ska kolla igenom min ana-bok lite medan jag väntar på att hon ska höra av sig.

Skriver mer imorgon, eller möjligen i kväll om planerna spricker när jag drar till min kompis. Men hur som helst...

...Ha det bra så länge, lycka till med maten och glöm för guds skull inte, det är värt det!

Puss och kram <3<3

Mat
Av misslyckadeana - 19 juni 2009 11:25

Fy fan vad jag failade igår. Och mår så jävla piss över det idag!!

Men det är tur att det blir fasta för min del idag då. Måste verkligen kompensera upp det nu.

Plus att det blir långpromenad imorgon. Antagligen inget käk då heller. Rena kroppen från allt sånt äckel. Fyfan för mat asså!

Nehe, ska snart till stallet. Men lär skriva ikväll igen.

Puss och kram så länge! <3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards