Never Good Enough

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av misslyckadeana - 18 juni 2009 08:29

Ushush, jag mår typ jättedåligt idag. Har sjukt ont i magen, någon blandad känsla av uppblåsthet, gasig och fruktansvärt illamående. Känns nästan som att jag har feber också :/

Men men, det har sina fördelar det också, för antagligen kommer jag inte behöva äta så mycket idag, fast att jag ska vara hemma hela dagen. 

Och dessutom ringde mamma nyss och kollade vad jag trodde om helgen. Och när jag sa att jag va sjuk så förstod hon att jag inte kan åka till landet. Så har jag tur så kan jag slagga hos morsan på fredag och ingen är hemma, vilket betyder... - jag slipper middagen :D Och jag behöver inte äta något på hela lördagen heller då förhoppningsvis... 

Det blir bra. ^^

Men nu ska jag försöka sova lite till tror jag, sov jätteoroligt under natten, så är helt slut just nu :/

Men jag skriver nog mer ikväll.

Puss och kram så länge! <3<3

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards