Never Good Enough

Alla inlägg den 27 juni 2009

Av misslyckadeana - 27 juni 2009 12:03

Ja, dagens planer har blivit lite förändrade.

Jag låg och sov på tok för länge, vilket gjorde att när jag klev upp vid typ halv 12, så stog solen mitt på himlen, och det visade sig vara typ 27 grader. Inte riktigt den temperaturen som jag anser är uthärdlig om man ska ut och springa...Så springandet fick stykas från dagorningen, och istället vart det frukost direkt. Dock lite bättre än jag hade tänkt mig. Vart bara ½ dl havregryn och en liten kopp kaffe med väldigt lite minimjölk i.

Lunch: "jag åt ju nyss frukost :S "


Övriga planer blir såhär:

Segla med familjen (bara dom inte tar med sig choklad, då dör jag!)

Hem och byta om till vanliga kläder.

Packa med mig lite middag

Säga att jag äter i stallet

Åka till stallet

Rida

Kommer hem vid typ halv 11

Kolla AM och bloggen lite snabbt, sen sova.


Puss och kram, måste göra mig i ordning nu.

Av misslyckadeana - 27 juni 2009 01:07

Snart får det fan vara slut på alla dagar som ska gå åt helvete. Bara på grund utav det jävla telefonsamtalet som jag verkligen inte hade behövt, så slutade dagen sjukt dåligt. Hetsade som fan, och orkade inte ens försöka hålla kontrollen vid liv när vi åkte iväg till resturangen. Men sånt händer. Och det är bara till att ta nya tag så snart som möjligt.

Ska se till att jag verkligen kommer ut och springer imorgon, jag verkligen mååååååste göra det efter allt jag stoppat i mig den här veckan :/

Men men... Morgondagens planer följer:

Morgon: Springa.

Frukost: 1 kopp te plus en portion havregrynsgröt.

Förmiddag:Åka till stallet.

Lunch: "Äter i stallet"

Eftermiddag: Åka till stan och handla cigg.

Efter stan: Åka hem till pappa

Middag: " Vart sen till stallet, så tog med mig käk dit och åt middag i stallet"

Kväll: Sova tidigt, innan det riskerar att bli en massa kvällshets.


Hoppas er dag varit betydligt mycket bättre än min, och att imorgon blir en grymt bra dag för er alla.

Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards