Never Good Enough

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av misslyckadeana - 24 juni 2009 23:42

Allt går åt fel håll just nu. Maten. Känslor, tankar, livet. Altt!

Men mest maten. Kontrollen lämnade mig ensam här efter sitt trevliga besök.

Jag skulle vilja fria till kontollen, be den flytta in, finnas hos mig, hela tiden!

Synd bara att jag inte vet om man får gifta sig med kontrollen. :/


Jaja...kan säga det att jag slängde inte min middag, åt den när jag satt och väntade på bussen. Så vart det mer väntetider uppe i stallet, så tog en caputino (stavas?), men det va iaf utan riktigt socker, så den innehöll "bara" 60 kcal

Sen när jag kom hem vart det ännu mer...2 knäckebröd med smör, ost, gurka och kryddor på, och så en knäckemacka med enbart gurka och kryddor på.


Jag skämms. Jag skämms något grymt mycket.

Seriöst, jag vet vad ni tänker..."påstår hon sig vara ätstörd? är hon dum i huvudet eller? Hon äter ju fan mer än en normal människa"

Så... Kan inte någon av alla er  som känner så komma hit, skjut mig. För jag pallar inte dö så här plågsamt. Så långsamt. Av ångest...


Nej jag borde sova. Jag orkar inte vara uppe mer. Det gör mig bara mer deppig att få tänka igenom dagen. Tänka igenom alla fucking brister.

Sov gott. Skriver imorgon antar jag. Hoppas på ett lite gladare inlägg då.

Puss och kram! <3<3

Av misslyckadeana - 24 juni 2009 12:44

Det kunde vart bättre. Absolut. Väldigt mycket bättre. Men jag är ändå ganska nöjd hittills. Varit ganska mycket mat, eller ah...Jag har inte varit så hungrig. Men inte allt för mycket kcal. Totalt är jag uppe i 303 kcal, och då har jag räknat med allt, kaffe, te, ja...allt!

Men självklart kunde det ha varit bättre! Som tur är tror jag att jag slipper äta under resten av dagen, så det enda som återstår är att åka upp till stallet och rida lite. Bränna lite utav dom där kalorierna och sakta men säkert röra mig neråt i vikt igen, trots den dåliga starten på veckan!


Fortsätt kämpa, jag tror på er!

Puss och kram <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards