Never Good Enough

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av misslyckadeana - 16 juni 2009 12:37

Så. Nu har jag bestämt mig.

Jag ska lyckas. Jag ska bli smal!

Så. Idag blir min första dag på länge som jag verkligen ska kämpa. Kämpa för det vackra! Kämpa för att få det kroppen jag så länge drömt om!

Så, släpp inte min blogg nu, fortsätt läsa, fortsätt hjälpa mig i kampen mot den falska maten!

Jag behöver er, jag behöver erat stöd.


Hur som helst, idag ser planerna ut så här:

Frukost: En halv kopp kaffe

Middag: Grönsaksgratäng med potatis. (liiiite)


Plus ridning :) 


Imorgon blir det ockå bara kaffe på morgonen, och sen inget mer, möjligen lite kaffe/te på kvällen, men ingen mat! 

Torsdag blir svårare, då blir det kaffe och sen någon form utav middag. 

Fredag får jag göra någon matlåda och  låtsas äta i stallet. Men i själva verket blir det nog bara ett par koppar kaffe.

Helgen kommer bli svår. Ska vara hemma hos mamma, och då blir det mycket mat :/ 

Men men... Jag är iaf på rätt väg, om man jämför med de senaste veckorna...

Nu måste jag ta hand om disken. Men räkna med att jag skriver i morgon.

Puss och kram och kämpa på! <3<3

Mat

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards