Never Good Enough

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av misslyckadeana - 29 juni 2009 17:24

Höll på med min anabok, och skrev massa recept, men så ville jag hitta någon okej desert, om man måste äta det någon gång liksom, så gick ut i köket och började mixtra. Men  det gick överstyr, så slutade med att jag åt ca 2 ägg, ½ dl socker, 2-3 dl hallon, lite kakao och liiiite ald vaniljstång...mellan 3 och 400 kcal.

Men ska se om jag lyckas spy upp det. Hoppas på det...Och blir absolut ingen mer mat för mig idag. Kan ju inte kontrollera vad jag äter, då är det bättre att inte äta alls...

Puss, måste spy nu, annars hinner allt gå ut i kroppen, och det vill jag ju verkligen inte!! 

Mat
Av misslyckadeana - 29 juni 2009 10:10

Jag vet inte hur många gånger den senaste veckan jag lovat mig själv att -imogon, då, då ska jag ta mig fan kliva upp tidigt så jag hinner springa innan det blir så där groteskt varmt- och tro det eller ej, men idag lyckades jag!

Känns sådär härligt i benen när mjölksyran kommer, och nu när jag är hemma igen är det helt underbart att veta att jag klarade det. Jag orkade ta mig i kragen och göra det jag borde.

Superhärligt :) 

Nu hoppas jag bara på att resten av dagen går bra, så blir det här nog bästa dagen sen typ förra lördagen eller något.

Men nu ska jag hoppa in i en dusch. Puss och kram <3<3

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards