Never Good Enough

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av misslyckadeana - 23 juni 2009 18:58

Min dag har inte varit bra. Knappt okej. Men det är lite sent att ångra den nu.

Vart iaf frukost: 1 kopp kaffe, och söndersmulade mackor i papperskorgen.

Lunch: Liiiite tonfisk, typ 3 körsbärstomater, lite sallad, några enstaka mackaroner. (70-80 kcal kanske?)

Middag: 3-4 färskpotatisar, ca en halv laxfilé (portionsförpackade), ca 1 morot, ca 1 äggvita, lite andra grönsaker (mixad påse), lite paprikasallad (ur burk) och liiite pesto.


Har också druckit en massa citronvatten, närmare en liter idag. Men det behövdes. Var så sjukt varmt när jag var uppe i stallet idag. Fruktansvärt varmt!

Nej jag borde komma igång med det jag tjatat på mig själv så länge om....

PACKA!!

Men skriver senare. Puss och kram på er alla superhärliga läsare! <3<3

Mat
Av misslyckadeana - 23 juni 2009 10:59

Hej bloggen. Hej läsare. Jag tycker synd om er. Som måste ha med mig att göra. Det kan inte vara kul. Är på sjukt jävla cphumör idag. Inte okej!

Men okej... Jag har mina själ...

Picnicen gick som ni förstog skit, och det vart bara mer, och värre sen under kvällen/natten.

Innan jag kom i säng för att sova hade jag nog lyckats trycka i mig ytligare ca 800-1200 kcal... Jag seriöst... Dör...

Det här är inte okej. Jag klarar inte det här.

Just nu skulle det inte sitta fel att bara låta någon frivillg skjuta mig i skallen. Skulle seriöst inte bry mig tror jag. Svårt att tro att jag skulle protestera just nu... Men men...

Samtidigt vet jag att jag förtjänar att känna så här, för det är så det blir när man inte sköter sig. Och det viste ju jag också, även innan jag började hetsa igår... Så det är inget mer än rätt att ha ångest nu...


Jaja, jag hade iaf lite kontroll tillbaka idag. Smulade just ner mina frukostmackor i papperskorgen. Men är så less på mackor just nu, det va ju det jag hetsade i, så väääägrar att äta det idag. Inte en chans!

Nehe... Dricka upp mitt kaffe och försöka jaga upp min kompis ur sängen...Lät det som en okej ide? 

Puss och kram <3<3

Presentation

Omröstning

Kommer du att følja min nya blogg?
 Ja!
 Nej!
 Tveksamt...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards